با حضور وزیر کشور بیمارستان ولیعص(عج) انار و پل تقاطع غیرهمسطح در شهرستان انار افتتاح شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 28 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از فارس، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور وزیر کشور انتظار بیش از ۲۰ ساله مردم انار به سر رسید و بیمارستان ولیعصر (عج) افتتاح شد.

به گفته عبداللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان انار، این بیمارستان با زیربنای ۳۵۰۰متر مربع در ۲ طبقه از سال ۹۴ شروع و اکنون با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶۰میلیارد تومان با تجهیزات کامل به روز با ۴۲ تخت شامل بخش اورژانس، داخلی، جراحی، زنان و زایمان واطفال راه‌اندازی شده است.

وی افزود این بیمارستان در ابتدا با۳۲ تخت مصوبه گرفت ودر ادامه با افزایش ۱۰ تخت دیگر شامل ۲ تخت ارتوپدی، ۲ تخت چشم پزشکی، ۲ تخت روان و۴ تخت سی‌سی‌یو اکنون به ۴۲ تخت رسیدهاست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان انار افزود: در کنار این بیمارستان یک پروژه توسعه از سوی خیران در حال احداث است که شامل سیتی‌اسکن، دیالیز و آی‌سی‌یو است.

افتتاح پل تقاطع غیر همسطح شهرستان انار

پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شمال به جنوب و شمال به جنوب‌شرق با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صالحی فرماندار انار افزود: این پروژه از سال ۹۰ شدوع شده و این مسیر یکی از پر ترددترین مسیر ترانزیتی استان کرمان است که روزانه بیش از ۲۴هزار خودرو سبک و سنگین از این محور عبور می‌کنند.

برچسب ها: شهرستان انار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار