وزیر کشور گفت: استان کرمان با همت استاندار، مسؤولان، صنایع و معادن و شرکت‌های دانش بنیان، مسیر رشد و پیشرفت خود را طی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 28 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور امروز دوشنبه ۶ شهریور ماه در جریان افتتاح دو پروژه بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان طی هفته دولت اظهار داشت: این طرح‌ها نشان دهنده حرکت رو به جلو و پیشرفت استان کرمان است.

وزیر کشور افزود: ظرفیت‌های بزرگ در بخش معدن، صنایع معدنی و کشاورزی به استان کرمان ویژگی خاصی داده که توانسته و می‌تواند با بکارگیری و شکوفا کردن هرچه بیشتر آن‌ها رتبه‌های خوبی را داشته باشد.

وحیدی، رتبه‌های اول و دوم استان کرمان در حوزه‌های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: آمادگی استان در موضوعات دیگر برای رتبه‌های بهتر وجود دارد.

وزیر کشور ابراز داشت: این مسیر حرکت که در استان کرمان با همت استاندار، مسؤولان، صنایع و معادن و شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد، می‌تواند نوید رشد و پیشرفت بیشتری هم باشد.

وحیدی، افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار بعد از چند سال وقفه را موجب خوشحالی مردم دانست و گفت: ایست و بازرسی و تامین آب شهرستان انار هم در دست پیگیری است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار