رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در فاصله زمانی ۵ تیر ماه تا ۲ شهریور ماه از برنامه های اردوهای مشهد مقدس ، همدان و اردوگاه امام خامنه‌ای گهرباران و اقامتگاه سمبی بهشهر با حضور ۱۰ مربی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳ 30 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، موسی جباری با اشاره به اینکه کمیته امداد در راستای تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تقویت روحیه دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت خود، اردوهای زیارتی و سیاحتی برگزار می‌کند اظهار داشت: اردوهای آموزشی و تربیتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است که با هدف تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 

اعزام ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد بهشهر به اردوهای سیاحتی و زیارتی  

وی بیان کرد: این اردوها در قالب اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در راستای رفاه حال و حفظ کرامت افراد تحت پوشش، تهیه وسیله نقلیه ایمن و مناسب همچنین تهیه و تامین پوشاک مناسب جزو برنامه‌ها است.

جباری بیان داشت: ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان در فاصله زمانی ۵ تیر ماه تا ۲ شهریور ماه از برنامه های اردوهای مشهد مقدس ، همدان و اردوگاه امام خامنه‌ای گهرباران و اقامتگاه سمبی بهشهر با حضور ۱۰ مربی بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد : تقویت دینی و معنوی دانش‌آموزان امری مهم برای مقابله با توطئه های فرهمگی دشمن و جلوگیری از رواج آسیب‌ها است.

رئیس کمیته امداد بهشهر در ادامه با اشاره به آغاز سفرهای عتبات عالیات اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ۵۰ نفر از زائرین کربلا که در اربعین قصد سفر به کربلا را دارند در نظر گرفته شد و این برنامه فرهنگی تا ۲۶ شهریور ادامه دارد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار