رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران با تکذیب خبر اسپانسری صنایع شیر ایران در لیگ فوتبال برای استقلال یا پرسپولیس گفت: صنایع شیر ایران فقط در حوزه تولید برنامه‌ریزی دارد و اسپانسر هیچ حوزه‌ای نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ 30 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیاووش نیازی، رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران در حاشیه راه‌اندازی ۲۵ پروژه در شرکت شیر پگاه زنجان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پگاه زنجان ظرفیت‌های خوبی دارد که در یک تا دو سال گذشته افزایش تولید هم داشته است، اظهار کرد: این شرکت در تولید محصولات جدید و دانش‌بنیان توفیقات خوبی داشته است.

رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران با تاکید بر تلاش انجام شده برای افزایش سرمایه‌گذاری در پگاه زنجان افزود: این سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال استان تاثیرگذار است.

وی به مباحث مربوط به بورسی کردن شرکت‌های صنایع شیر ایران اشاره و تصریح کرد: بورسی کردن شرکت‌ها فرآیندی دارد که در این راستا تکالیفی بر عهده مجموعه است که از طرف تالار بورس تعیین شده و این پروسه برای این شرکت در حال طی شدن است که دو شرکت صنایع شیر جزوشرکت‌های اولویت‌دار در بورس هستند.

نیازی ورود صنایع شیر به فرابورس را منوط به سیر اقدامات فرابورس مد نظر دانست و تاکید کرد: انجام تکالیف و بازدید از جمله مراحل لازم برای ورود صنایع به فرابورس است.

رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران اعتبارات هزینه شده در شرکت شیر پگاه زنجان برای افتتاح ۲۵ خط تولید جدید ۵۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: مقدمات اجرای ۱۸ پروژه در خط تولید در حال آماده سازی است که تجهیزات مد نظر در حال خرید هستند که اجرای آن‌ها نیازمند ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار است که در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شوند.

وی ادامه داد: پگاه زنجان در تولید برخی از محصولات از جمله ماست موسیر منحصر به فرد است که برای توسعه آن به مجموعه کمک خواهد شد تا بتواند در تامین نیاز کشور به این محصول پاسخگو باشد.

نیازی تعداد کارکنان شیر پگاه زنجان را حدود ۲۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی پروژه‌های جدید ۴۰ تا ۴۵ نفر هم به تعداد اشتغال این مجموعه اضافه خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران با تکذیب خبر اسپانسری صنایع شیر ایران در لیگ فوتبال برای استقلال یا پرسپولیس گفت: صنایع شیر ایران فقط در حوزه تولید برنامه‌ریزی دارد و اسپانسر هیچ حوزه‌ای نخواهد شد.

وی از تاسیس یک شرکت دانش بنیان در صنایع شیر خبر داد و افزود: این شرکت مباحث کل صنایع شیر را در حوزه دانش بنیان و قطعات پوشش می‌دهد تا بتواند در حوزه تحریم کمک حال صنایع شیر ایران باشد.

نیازی تاکید کرد: در آینده نه چندان دور، اکثر صنایع شیر ایران در مباحث دانش‌بنیان ورود خواهد داشت و چند محصول در این حیطه تولید خواهد داشت.

رئیس هیأت مدیره صنایع شیر ایران بر وجود رابطه بین تولید و مهار تورم تاکید کرد و افزود: هر چه قدر تولید رشد یابد کنترل تورم هم تسهیل می‌شود.

وی به افزایش قیمت مواد اولیه صنایع شیر اشاره و تصریح کرد: با افزایش ۲۵ درصدی قیمت شیر و ۱۵ هزار تومان شدن آن، حداقل افزایش قیمت در صنایع پگاه روی داده است.

نیازی تاکید کرد: فعالیت در حوزه توسعه محصولات تولیدی بیانگر تلاش صنایع شیر پگاه برای تحقق شعار سال «رشد تولید و مهار تورم» است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار