در آخرین روز از هفته دولت صورت پذیرفت؛
پروژه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری در شهرستان نکا با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 30 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، امروز چهارشنبه ۸شهریور ماه ۱۴۰۲ ، در آخرین روز از هفته دولت، آیین کلنگ زنی پروژه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری شهرستان نکا با حضور شریعتی نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، انگوران مدیرکل امور شهری استانداری، مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا و جمعی از مدیران شهرستانی، با اعتبار بیش از ۲۰۰میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی صورت پذیرفت.

 

کلنگ‌زنی پروژه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری در نکا با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیون تومان  

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهرستان، به مردم نکا بواسطه‌ی انتخاب بسیار خوبشان در انتخاب شورا که چنین متحد و همدل هستند تشکر کرد و گفت: در کمتر شهری رابطه اعضای شورا با یکدیگر و شهردار چنین است و در بسیاری از شهرها، اعضای شورای شهر با شهردار و شهردار با اعضای شورای شهر مشکل دارند و با یکدیگر ناهماهنگ هستند.

غلامرضا شریعتی اندراتی در این مراسم گفت: ایجاد همدلی برای رونق شهر و شهرستان ضروری است و البته وجود امام جمعه خوب در استان و شهرستان در این وفاق بسیار موثر است.

وی، وجود پارکینگ طبقاتی را برای مشکلات ترافیکی شهرستان نکا مهم و ضروری برشمرد.

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران با تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر ابراز کرد: نکا مانند همیشه خوش می‌درخشد و این وفاق و همدلی که بین اعضای شورا، شهردار و معاونین برقرار می‌باشد، جای تقدیر دارد.

مهدی انگوران، از احمد غفاری معاون خدمات شهری شهرداری شهرستان نکا که در شهرداری این شهر خدمتی به نام خدمات‌رسانی قدم به قدم و محله به محله را انجام داد، تشکر کرد و گفت: امروز نیز که دو پروژه مهم، یکی افتتاح و دیگری کلنگ‌زنی شد، ما مدیران باید بستر را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

شهردار شهرستان نکا گفت: نکا با ظرفیت‌هایی همچون کارخانه سیلو، سیمان، نیروگاه و مواهب طبیعی همچون؛ جنگل، دریا، ساحل و جلگه و مردمان شهیدپرور و نخبگان علمی، شایسته‌ی خدمات شایان ذکری است که ما امروز در شهرداری به آنها ارایه می‌دهیم.

موسی بیان کرد: از ابتدای شورای ششم، برنامه اصلی ما، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت در چشم‌انداز برنامه ۵ ساله توسعه و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های شهرمان بود که بر اساس آن برنامه‌ریزی و برخی از پروژه‌های عمرانی شهر را تعریف کردیم.

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته، خدمات شایان ذکری همچون؛ بهره‌برداری از پارک جنگلی قرمرض، اخذ مجوز پارک جنگلی کوهسارکنده، احداث و بهره‌برداری از میدان امام رضا(ع)، احداث پل شورا در بستر رودخانه، آزادسازی حریم نکا رود، شروع ساماندهی مبادی ورودی غربی شهر، اخذ و مجوزات لازم و رونمایی از دو پروژه بزرگ و ساماندهی مبادی شمالی و شرقی و سایر پروژه‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفت و برخی تکمیل و بهره‌برداری رسید و برخی در دست اجرا است.

شهردار شهرستان نکا تشریح کرد: امروز شاهد کلنگ‌زنی پروژه پارکینگ طبقاتی هستیم که در قطعه زمینی به مساحت ۹۱۴ متر مربع با صدور پروانه و پیش‌بینی ۱۴ طبقه با مساحتی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع و با امکاناتی همچون پارکینگ عمومی با ظرفیت ۱۷۰ خودرو، شهرک بازی و اولین پردیس سینمایی طبقاتی در شرق مازندران، طراحی شده است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار