خرید تضمینی گندم در استان اصفهان از مرز ۱۱۳ هزار تن گذشت که ۱۰۰ درصد بیشتر از پارسال است.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 31 August 2023

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: خرید تضمینی گندم از نیمه دوم اردیبهشت در استان اصفهان در ۴۳ مرکز خرید شامل دو سیلو و ۴۱ تعاونی آغاز شده که از ۱۱۳ هزار تن گندم خریداری شده،۱۰۷ تن را تعاونی‌ها خریداری کرده اند.

محسن حاج عابدی افزود: از هزار و ۶۹۵ میلیارد تومان بهای گندم خریداری شده در استان تاکنون ۶۵ درصد آن به کشاورزان پرداخت شده و بقیه در حال پیگیری پرداخت است.

وی افزود: قیمت خرید تضمینی گندم به ازای هر کیلوگرم،۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و به اضافه هزار و ۵۰۰ تومان یارانه تولید و دو هزار تومان جایزه تحویل که در مجموع ۱۵ هزار تومان است که خرید تضمینی این محصول در شهرستان‌های سردسیر استان اصفهان ادامه دارد.

حاج عابدی در ادامه درخصوص خرید سایر محصولات کشاورزی در استان اصفهان گفت: حدود سه هزار و ۸۰۰ تن دانه‌های روغنی شامل گلرنگ به قیمت هر کیلوگرم ۲۷ هزارتومان و کلزا هر کیلوگرم ۳۰ هزار تومان هم در استان اصفهان خریداری شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان به خرید توافقی محصول گوجه فرنگی هم اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰ هزار تن گوجه فرنگی توافقی از تولیدکنندگان این استان خریداری شده است.

اصفهان از استان‌های پیشرو در حوزه شبکه‌های تعاونی روستایی کشور،۴۶۰ تشکل تعاونی فعال با ۳۵۰ هزار نفر عضو دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار