معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران طی یک مکاتبه رسمی با رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از وی خواست فهرستی از وکلا جهت تعیین وکیل تسخیری در پرونده رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین را اعلام کند.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ 02 September 2023

به گزارش تابناک تهران، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران طی یک مکاتبه رسمی با رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از وی خواست فهرستی از وکلا جهت تعیین وکیل تسخیری در پرونده رسیدگی به اتهامات سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین را اعلام کند.

با توجه به اتمام مهلت قانونی یک ماهه برای 104 متهم پرونده سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین جهت معرفی وکیل به دادگاه، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران طی مکاتبه‌ای با رئیس کانون وکلای دادگستری، مستند به ماده ۳۸۴ قانون آیین دادرسی کیفری از وی خواست فهرستی از وکلا جهت تعیین وکیل تسخیری متهمین در پرونده کلاسه ۰۲۰۰۱۱۶ را به دادگاه کیفری یک استان تهران معرفی کند.

قابل ذکر است دادگاه کیفری یک استان تهران پیش از این با صدور یک آگهی عمومی، اعلام کرده بود بر اساس پرونده تشکیل شده در این دادگاه، قرار است ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، مورد محاکمه قرار گیرند و لازم است این افراد که از کشور متواری هستند برای دفاع از خود به دادگاه وکیل معرفی نمایند.

اسامی ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریست منافقین که قرار است در دادسرای تهران محاکمه می‌شوند را در اینجا مشاهده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار