مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: بیش از ۶۵ هزار زائر در یازدهم شهریور ماه از مرز خسروی تردد داشتند.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 04 September 2023

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بیش از ۶۵ هزار تردد در مرز خسروی در یازدهم شهریور ماه ثبت شده که عمده تردد به بازگشت زوار اختصاص داشته است.

وی افزود: یازدهم شهریور ماه ۴۵ هزار و ۲۹۰ نفر از مرز خسروی وارد ایران شدند که ۴۵ هزار و ۱۸۷ نفر ایرانی و مابقی خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد افرادی که یازدهم شهریور ماه از مرز خسروی خارج شدند ۲۰ هزار و ۴۵۷ نفر بوده که ۲۰ هزار و ۲۷۸ نفر از این افراد ایرانی بودند.

وی عنوان کرد: از اول ماه صفر (۲۷ مرداد ماه) تا کنون بالغ بر ۴۹۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز خسروی خارج شدند و تعداد افراد ورودی از مرز خسروی طی این مدت ۱۶۷ هزار و ۸۰۰ نفر بوده است.

این مسئول با اشاره به کاهش روند خروج زوار از مرز خسروی و افزایش پیک بازگشت ابراز کرد: عمده زوار اربعین حسینی امسال به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشتند که تا قبل از پیک شلوغی زیارت خود را انجام داده و به کشور بازگردند.

وی اذعان کرد: تردد در محورهای استان کرمانشاه نیز کاهش داشته و در یازدهم شهریور ماه بیش از ۸۷۶ هزار تردد در محورهای استان کرمانشاه به ثبت رسیده که بیش از ۷۶۹ هزار مورد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده‌ است.

این مسئول متوسط تردد ساعتی در محورهای استان کرمانشاه را در یازدهم شهریور ماه بیش از ۳۸ هزار و ۷۰۰ تردد اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار