کد خبر: ۱۱۲۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 05 September 2023

سرپرست فرمانداری رودسر نقش ستاد تنظیم بازار را بسیار ارزشمند خواند و افزود:معیشت مردم به ستاد تنظیم بازار گره خورده است برای نظارت بر بازار تمهیدات لازم را اتخاذ و نظارت میدانی بر بازار را در دستور کار قرار دهید.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ دکتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر روز سه شنبه در جلسه اقدام مشترک کارگروه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان رودسر در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: نظارت ها و بازرسی های مستمر و دقیق بر نانوایی ها و بازار برای کنترل گرانی ها و برخورد با گران فروشان و کسبه ای که به التهاب بازار دامن می زنند انجام شود.
وی با اشاره به اینکه در توزیع شبکه آرد ما شاهد بی نظمی و اخلال هستیم،افزود: شرکت های مخاطب بایستی ظرف 48 ساعت پس از دریافت سهمیه آرد آن را توزیع و اعلام کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با تاکید بر لزوم بررسی فرآیند کاری برای توزیع از کارخانه تا نانوایی و رفع مشکلات گفت:باید نظارت ها دقیق صورت گیرد تا آرد به موقع و کامل تحویل نانوا شود.
وی به رعایت مسئله بهداشت در نانوایی ها اشاره کرد و افزود:به رغم آنکه نانوایی ها کارت بهداشت را دریافت می کنند اما شاهد هستیم که بهداشت لازم در تهیه و توزیع نان رعایت نمی شود.
حیدری با اشاره به لزوم آموزش کارگران نانوایی ها تصریح کرد:ثبات شغل کارگران نانوایی ها تثبت شود تا با حل مشکلات بیمه ای و دریافت حق و حقوق لازم آنان شاهد پخت نان با کیفت تری باشیم.
وی با اشاره به فعالیت 289 نانوایی در سطح شهرستان رودسر گفت:با نظارت دقیق بر فعالیت نانوایی ها تلاش شود تا خدمات بهتر و با کیفیت تری به مردم ارائه شود.
حیدری با اشاره به دغدغه کشاورزان به انباشت محصول برنج و چای و به فروش نرفتن این محصولات گفت:با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اکثر خانواده ها دغدغه گرانی لوازم التحریر را دارند که لازم است اتحادیه ها و اتاق اصناف برای کنترل بازار در کنار بازرسین ورود کنند.
وی نقش ستاد تنظیم بازار را بسیار ارزشمند خواند و افزود:معیشت مردم به ستاد تنظیم بازار گره خورده است برای نظارت بر بازار تمهیدات لازم را اتخاذ و نظارت میدانی بر بازار را در دستور کار قرار دهید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار