کد خبر: ۱۱۲۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱ 06 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار برخورد با صبر و با حفظ اخلاقیات با جامعه بازنشستگان، توجه به مسائل معنوی در کنار مسائل مادی و همچنین اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه از جانب صندوق بازنشستگی دولتی شد و گفت: نیازهای مادی می‌تواند زمینه‌ساز مسائل فرهنگی، اخلاقی و دینی هم باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با خانم حبیبی مدیر صندوق بازنشستگی استان، با تاکید بر لزوم رعایت اخلاقیات و صبر در برخورد با مراجعات مردم، اظهار کرد: با شرایط گرانی موجود باید بگوئیم مردم حق گلایه دارند؛ اما از آنطرف شما هم حق دارید، باید بودجه‌ای باشد تا ارائه بدهید.

وی خواسته پیگیری درخواست از جانب مراجعان را به حق دانست و افزود: دولت هم با هزار و یک مشکل درگیر است اما نمی‌توان به راحتی از مسئله معیشت مردم گذشت.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه نیازهای مادی می‌تواند زمینه‌ساز مسائل فرهنگی، اخلاقی و دینی هم باشد، گفت: شما باید هم برنامه‌های مثبت فرهنگی خود را توسعه داده و تقویت کنید و هم از اجرای برنامه‌هایی که یک آسیب فرهنگی هستند ممانعت کنید، با این کار اخلاق، دین و ایمان تضعیف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: فرهنگ و معنویت بازنشستگان در کنار شکم و جسم مدنظر است، منتها جسم فوریت و روح اهمیت دارد، شما فقط مسئول این نیستید که نیازهای جسمی آنان را برآورده کنید بلکه در بخش نیازهای روحی هم باید نظارت داشته باشید.

امام جمعه ساری یادآور شد: در رابطه با معیشت تا زمان انجام همسان‌سازی می‌توان از راه‌های دیگر همچون پرداخت تسهیلات بدون محدودیت قرض الحسنه و غیره کاری کرد.

این مسئول خواستار درنظر گرفتن مجمع خیرین برای بازنشستگان با توجه به شرایط بد آنها شد و بیان کرد: خوب است هر از چند گاهی بسته‌های معیشتی تهیه کرده و سهمیه‌هایی را برایشان در کنار حقوق‌ها درنظر بگیرید.

وی با اعلام اینکه ما که خودمان طرفدار کالابرگ یا همان کوپن سابق هستیم، عنوان کرد: مثلا برخی از اجناس همچون گوشت قرمز خیلی گران شده؛ اگر کالابرگ‌ها فعال شود خانواده در ماه بتواند دو الی چهار کیلو سهمیه گوشت قرمز بگیرد خوب است.

آیت الله محمدی لائینی در پایان گفت: همچنین می‌توانید برنامه‌های فرهنگی مناسب بگذارید، مراقب مسئله حجاب و کشف حجاب نیز باشید و جلسات بصیرتی جهاد تبیین هم داشته باشید تا این خانواده‌ها فریب فضای مجازی و القایی شیطانی آن‌طرف آبی‌ها را نخورند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار