همزمان با آغاز ماه محرم الحرام صورت گرفت؛
همزمان با آغاز ماه محرم الحرام 1200 نفر از دانش آموزان مداح استان خراسان رضوي به زیارت ثامن الحجج(ع) مشرف شدند.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 15 October 2015
گروه مداحان دانش آموز از شهرستان‌های مختلف استان خراسان رضوي به مشهد الرضا مشرف شدند و از برنامه‌های متنوعی که در رواق دارالهدايه حرم مطهر رضوی برای آنان تدارک دیده شده بود، استفاده کردند.
در ابتدای این مراسم آیاتی از قرآن مجید توسط قاری تلاوت شد و چند نفر از مداحان دانش آموز با مداحی و مرثيه سرايي فضا حرم رضوي را با رايحه حسيني عطر آگین کردند.
این گروه از دانش آموزان در هنگام ورود  ﺑﻪ حرم مطهر رضوی صلوات خاصه امام رضا(ع) را یک صدا زمزمه می‌کردند و حال و هواي ﻣﻌﻨﻮی خاصی فضا را پر کرده بود.
گروه مداحان دانش آموز در ادامه اين مراسم با قرائت زیارت امین الله و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) و با نوای مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر رضوي از فضاي نوراني اين محفل فيض بردند.
گروه زيارتي مداحان دانش اموز استان خراسان رضوي با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش استان با شركت در اردوي يك روزه زيارتي از فيوضات معنوي حرم مطهر رضوي بهره مند شدند.
اين گروه از مداحان دانش‌آموز از سراسر خراسان رضوی به‌منظور عرض تسليت  شهادت سيد الشهدا به امام هشتم(ع) به حرم مطهر علی ‌بن ‌موسی‌ الرضا(ع) مشرف و پس از شرکت در مراسم مداحي و مرثيه سرايي و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر میهمان سفره جود رضوی شدند.

منبع: پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي،
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار