رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه اساتید دانشگاه آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کنند، گفت: اساتید باید در راستای ایجاد امید و انگیزه در میان دانشجویان تلاش نمایند.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 07 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در سومین جلسه شورای اداری دانشگاه رازی با اشاره به توطئه دشمنان انقلاب اسلامی برای ایجاد آشوب در کشور، گفت: دشمنان به دنبال حاکم کردن فرهنگ منحط غربی و رواج کشف حجاب در کشور هستند، آن‌ها نمی‌خواهند که علم و پیشرفت در این کشور جریان داشته باشد و می‌خواهند که نگاه و اتکای دانشگاه‌های ما به خارج از کشور باشد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اداری مالی و منابع دانشگاه ارائه کرد و گفت: پرداخت معوقات همسان‌سازی، گرنت، معوقات و مابه‌التفاوت ۱۲ ماهه بند کاهشی، پرداخت ماهیانه حق التدریس اساتید از جمله اقداماتی بوده که در حوزه مالی صورت گرفته است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه از آغاز عملیات ساخت خوابگاه متاهلی این دانشگاه خبر داد و افزود: در فاز اول ۶۸ واحد احداث خواهد شد، اجرای طرح جهش علمی بر مبنای عملکرد، تجهیز دانشکده شیمی، آزمایشگاه، بهسازی و ارتقاء خوابگاه‌ها از دیگر اقداماتی بوده است که با وجود مشکلات مالی در دانشگاه انجام شده است.

وی همچنین خواستار جدیت بیش از پیش مدیران و معاونان دانشگاه نسبت به میز خدمت شد و گفت: در هر یک از دانشکده‌ها به صورت دوره‌ای جلساتی برگزار شود و ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، مسایل و مشکلات جاری دانشکده‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

رییس دانشگاه رازی، تکریم ارباب رجوع را تکلیف مدیران و کارکنان دانشگاه دانست و تاکید کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید قرار داریم، در این راستا خلاقیت و ابتکار و زیباسازی محیطی باید مورد توجه روسای دانشکده‌ها قرار گیرد.

احمدی همچنین با تسلیت ایام اربعین و آرزوی قبولی عزاداری‌ها و سوگواری‌های همه شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) اظهار داشت: براساس آمار اعلام شده از سوی مسوولان بیش از چهار میلیون نفر زائر از مرز‌های کشورمان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی راهی عراق شدند که جای بسی فخر و مباهات دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار