رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس بابیان تصویب نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در شورای شهر گفت: این نرخ بسته به نوع خودرو، تعداد دانش‌آموزان و میزان مسافت متفاوت است.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 07 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حشمت‌الله وفایی افزود: بر این اساس سرویس مدارس به پنج گروه دسته‌بندی شده‌اند که نرخ استفاده از آن‌ها برای دانش‌آموزان بسته به نوع خودرو برای یک کیلومتر از چهار میلیون و ۴۸ هزار تومان تا هفت میلیون و ۳۹۸ هزار تومان متغیر است و هزینه مسافت بیشتر هم به آن افزوده می‌شود.
وی اضافه کرد: میزان ۱۰ درصد به نرخ سرویس مدارس واقع در طرح مصوب محدوده ترافیک شهر شیراز اضافه می‌شود، میزان پنج درصد هم به نرخ مصوب خدمات حمل و نقل دانش آموزان مدارس خاص (استثنایی) افزوده خواهد شد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس توضیح داد: نرخ سرورس مدارس از ابتدا سازمان حمل و نقل شهرداری به آموزش و پرورش پیشنهاد داده و سپس در شورا‌های شهر نیز مصوب شد و پس از تایید فرمانداریها، سازمان‌های حمل و نقل شهرداری آن را به آموزش و پرورش ابلاغ کردند.

وفایی ادامه داد: این نرخ‌نامه برای آگاهی مردم بر روی سامانه https://shirazs.orgقرار گرفته و به شرکت‌های پیمانکار سرویس‌های مدارس نیز ابلاغ شده تا مبنای کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه والدین دانش‌آموزان می‌توانند نرخ مصوب سرویس مدارس را در بخش "نرخ‌نامه سرویس مدارس ۱۴۰۲ -۱۴۰۳" مشاهده کنند، بیان کرد: ۲۵ شهریور ماه آخرین مهلت برای نام نویسی استفاده از سرویس مدارس است و رانندگان هم تا همین تاریخ می‌توانند برای به عهده گرفتن سرویس به شرکت‌های پیمانکار مراجعه کنند.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: والدین پس از ثبت نام سرویس مدارس از پرداخت هرگونه وجه نقد و دستی به رانندگان خودداری کنند، زیرا دریافت هر هزینه‌ای خارج از درگاه الکترونیکی سامانه https://shirazs.org خلاف قانون است.
وفایی گفت: هزینه سروریس مدارس از این درگاه الکترونیکی در سه قسط ۴۰، ۴۰ و ۲۰ درصدی در آبان، بهمن و اسفندماه از دانش‌آموزان دریافت می‌شود.
وی ادامه داد: سرویس‌های مدارس تا پایان اردیبهشت‌ماه به دانش‌آموزان خدمت‌رسانی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار