رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان، خبرداد؛
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره توانمندسازی آموزشی و پرورشی نیروهای غیردولتی استان در شهر یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 07 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، "عبدی صفایی" ،اظهار داشت: دوره توانمندسازی آموزشی و پرورشی نیروهای غیردولتی استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ 11 شهریورماه لغایت 14 شهریور در ۲ شیفت صبح و عصر در دو "پردیس کوثر و شهید ایزدپناه" برگزار شد.
وی، افزود: این دوره‌ها در طی یک فرایند سه ساله و در قالب ۳۶۰ ساعت آموزش به صورت شش پودمان ۶۰ ساعتی برگزار می‌شود.
صفایی در ادامه،خاطرنشان کرد: در پایان گواهی صلاحیت علمی معلمی به این افراد اعطا خواهد شد.
وی با بیان اینکه جهت رفاه حال فراگیران و سهولت دسترسی به کلاس‌ها ، محل برگزاری پودمان‌ها در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در نظر گرفته شده است،بیان کرد: بیش از ۶۰۰ نفر از نیروهای مقطع ابتدایی در شهرستان بویراحمد این دوره را به مدت 4 روز گذراندند و در سایر شهرستا‌ها متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.
صفایی، عنوان کرد: بیش از دو هزار و سیصد نفر از عوامل اجرایی، موسس و معلمان هر سه مقطع در سامانه مشارکت‌ها برای گذراندن این دوره ها ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره گل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان، گفت: مدیرکل، معاونت‌ها، ارزیابی عملکرد و اداره مشارکت‌ها در این چند روز از محل تشکیل کلاس‌ها که در دو پردیس فرهنگیان کوثر و شهید ایزدپناه برگزار شد بازدید و سرکشی کردند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
متاسفانه مسئولین آموزش استان مخصوصا بویراحمد بی سوادترین مسئولین هستند. بیشتر معلم های بویراحمد دست چپ و راست خود را نمی‌شناسند. مسئولین آموزش باید از بین نخبگان انتخاب شوند نه بین چوپان ها و کسانی که مدرک کارشناسی خود را با رشوه گرفتند . نهضتی های بیسواد دارند آینده سازان مملکت را می‌سوزانند. خواهشمندم که رسیدگی شود از طریق نهاد بازرسی کل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار