مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۲ هزار و ۸٠٠ انشعاب غیر مجاز آب طی سه ماهه اخیر در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ 07 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: بر اساس آمارها، در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۲ هزار و ۸٠٠ انشعاب غیر مجاز آب در استان شنایی شده است.
امید صالحی با بیان اینکه نسبت به قطع و جمع آوری ۸۵٠ انشعاب غیر مجاز اقدام شده است، افزود: حضور مالکان این واحد‌ها برای پرداخت جریمه و طی روال قانونی را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: در مجموع هزار و ۳٠٠ پرونده تخلف انشعاب غیر مجاز تشکیل شده است و در سایر موارد نیز تکمیل پرونده‌ها و ارسال به دادگاه را خواهیم داشت.
مدیر عامل آب و فاضلاب استان با بیان اینکه میزان تولید آب استان فراتر از نیاز برای مصرف شرب است، گفت: متأسفانه از این ظرفیت در برخی مناطق برای آبیاری کشاورزی، باغات و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود.
صالحی با اشاره به هزینه‌های تولید آب آشامیدنی و تأمین آب پایدار مناطق، تاکید کرد: مدیریت مصرف، صرفه جویی و تمکین به قانون در استفاده از ظرفیت آب آشامیدنی ضروری است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
آبفا استان اول به تخلفات مدیران خود که در روستای سرچنار ساکن هستند رسیدگی کند آب شرب مردم را جهت کشاورزی استفاده می کنند مردم هم روزانه باید برای مصرف آب خود دبه به دست برای تامین آب مصرفی خود این ور اون ور برن
کرم نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
کجایید ای ......ها نظر بدید خوب به دنبال برادر جهادی که استان را با گازرسانی سبز کرده کامنت میذارید البته آدم بزرگ دشمن نادان هم دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
مردم روستای .....از طایفه کاندید معروف ......ی شبانه اومدن گردوی اهالی روستای گنجه ای را بریدند این آب مال خود مردم گنجه ای بزرگ میباشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار