امام جمعه کیش حل مشکلات معیشتی مردم با توسعه ارتباطات سیاسی کشور را لازم و ضروری دانست و گفت: باید برای تحقق رفاه و آسایس عمومی در جامعه تلاش بیشتری کرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ 08 September 2023

به گزارش تابناک جزیره، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش، اظهار داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم عملکرد خوبی در حل مشکلات دارد و مقام معظم رهبری نیز رضایت خود را از این موضوع اعلام کردند.

وی ادامه داد: رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از عملکرد دولت در کنار دشمنی مخالفان کشور با دولت، دو نشانه برای موفقیت دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

امام جمعه کیش حل مشکلات معیشتی مردم با توسعه ارتباطات سیاسی کشور را لازم و ضروری دانست و گفت: باید برای تحقق رفاه و آسایس عمومی در جامعه تلاش بیشتری کرد.

بی‌نیاز با قدردانی از حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار کیش در مراسم اربعین حسینی و پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، گفت: این حضور حماسه‌ای دیگر بود که در تاریخ جزیره کیش ثبت شد.

وی با اشاره به سیاست‌های دوگانه دولت‌های غربی در خصوص حقوق بشر، بیان کرد: به عنوان مثال در فراسنه چادر و عبای اسلامی ممنوع شده و آن‌ها در توجیه این ممنوعیت می‌گویند این‌ها با قانون ما سازگار نیست، ولی در مقابل دیگر کشور‌ها ادعای دموکراسی دارند و به دنبال نفوذ دادن مبانی فکری سکولار خود در جهان هستند تا تفکرات الهی و معنوی جایی نداشته باشد.

امام جمعه کیش به مشکلات جزیره کیش و عرضه کالا‌ها بیشتر از نرخ مصوب نسبت به شهر‌های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: کالا‌هایی که با قیمت مصوب سراسری در کشور توزیع می‌شوند باید در جزیره کیش نیز با همان قیمت مصوب توزیع شوند و سازمان منطقه آزاد قشم باید در این موضوع ورود کند.

بی‌نیاز راه حل مشکلات مناطق آزاد را حضور مدیران قوی و ارائه اختیارات لازم به آن‌ها در کنار بازگشت امتیازات قانونی این مناطق دانست تا مناطق آزاد کشور به معنای واقعی کلمه به مناطق آزاد تبدیل شوند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار