در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تأکید شد؛
دراین جلسه استاندار اردبیل برضروت استفاده از ظرفیت های دولتی ومردمی دراحیا وترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان تاکید کرد و گفت: دامنه و گستره امر به معروف و نهی از منکر بسیار وسیع بوده و با رویکرد فرهنگی بایستی درترویج وگسترش و احیای این شعایر اسلامی تلاش نمود.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 15 October 2015
جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی ذی ربط درسالن شهید باهنر استانداری برگزارشد.

به گزارش تابناک اردبیل، دراین جلسه استاندار اردبیل برضروت استفاده از ظرفیت های دولتی ومردمی دراحیا وترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان تاکید کرد و گفت: دامنه و گستره امر به معروف و نهی از منکر بسیار وسیع بوده و با رویکرد فرهنگی بایستی درترویج وگسترش و احیای این شعایر اسلامی تلاش نمود.

مجید خدابخش افزود: دستگاه های اجرایی دخیل باید مشارکت و همکاری همه جانبه را در راستای ترویج این شعایر اسلامی و به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم تا با الگوگیری از نهضت عاشورا، درس عزت و آزادگی گرفته و فرهنگ و قیام امام حسین (ع ) که همان احیای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ ارزش های اسلامی است به نسل جدید و نسل های آینده به نحو شایسته منتقل کنیم.

خدابخش با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه شرعی است و همه باید نسبت به آن حساس باشند تصریح کرد: جامعه بدون توجه به امر به معروف و نهی از منکر از رحمت خدا دور می شود؛ زیرا احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است .

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه نجات وامنیت جامعه درعمل کردن به این دوفریضه است واساس نبوت پیامبران الهی برامر به معروف ونهی از منکر استوار بوده است ادامه داد : احیای سنت حسنه امر به معروف ونهی از منکر، بهترین ویژگی جامعه اسلامی است .

سپس دبیر ستاد احیاء امر به معروف ونهی از منکر استان هم برنامه های هفته احیای فریضه امر به معروف ونهی از منکر را تشریح وخاطر نشان کرد: در راستای گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر هرسال از اول تا هفتم محرم به عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکرگرامی داشته می شود.

جلیل بابازاده، امربه معروف ونهی ازمنکر، دولت وملت ؛ همدلی وهمزبانی را شعار هفته احیای امر به معروف ونهی از منکر برشمرد وافزود : امسال برنامه های مختلفی از سوی اعضای ستاد احیای استان پیش بینی شده است که درطول هفته اول ماه محرم با مشارکت دستگاه های دخیل درسطح استان اجرا می شود.

وی برگزاری همایش استانی، فضاسازی مناسب شهر، برگزاری تجمع و راهپیمایی در تجدید میثاق با بزرگ آمر به معروف و ناهی ازمنکر، امام حسین ( ع ) و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در نخستین نماز جمعه ماه محرم را از دیگر برنامه های این ستاد عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار