مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از فعال بودن یک هزار و ۳۲۸ تعاونی در سطح این استان خبر داد و گفت: تنها ۱.۳ درصد از تعاونی‌های فعال در سطح کشور در استان زنجان قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 09 September 2023

به گزارش تابناک زنجان،  طیب جعفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در این استان یک هزار و ۳۲۸ تعاونی فعال و یا در حال بهره‌برداری است، اظهارداشت: استان زنجانددر تعداد تعاونی‌ها به نسبت جمعیت در وضعیت نرمالی قرار داریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعداد اعضا این تعداد تعاونی فعال در استان را در حدود ۴۸ هزار عضو اعلام کرد و گفت: ۱.۳درصد از تعاونی‌های فعال در سطح کشور در استان زنجان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد اعضا در برخی از تعاونی‌ها متفاوت است، افزود: به فرض در تعاونی سهام عدالت تعداد اعضا در استان و کشور متفاوت است، چرا که میلیون‌ها نفر در تعاونی‌های سهام عدالت عضو و یا سهام‌دار هستند.

جعفری ادامه داد: تعاونی‌های مسکن و مصرف که از سال‌های گذشته فعال هستند بیشترین اعضا را به خود دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال حاضر به دنبال این است که با مداخله‌های هدفمند تشکیل تعاونی‌ها را به سمت تعاونی‌های که در توسعه و اقتصاد استان می‌توانند نقش داشته باشند سوق بدهد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار