سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ازبرگزاری سومین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه 120 ثانیه ای صبا خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 09 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،اصغر مظفری افزود:این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان استان مرکزی با هدف تقویت جایگاه فیلم کوتاه- شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی- رشد و تقویت دانش و مهارت های سینمایی و جذب مخاطبان فیلم کوتاه در سطح استان های: مرکزی- البرز- همدان- قم – قزوین-کرمانشاه برگزار می گردد.

وی گفت:تمام فیلم های داستانی تولید شده در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ قابلیت شرکت در این جشنواره را دارند و آثار ارسالی با تمام کدک های رایج فرمت های HD و DV و به صورتData روی DVD و BD قابل پذیرش است و جهت جلوگیری از افت کیفی آثار، از رایت کردن با فرمت Dat و VOB پرهیز شود.

وی یادآور شد: ۲۵ دی آخرین مهلت ارسال آثار و پنجم بهمن ماه نتایج آثار راه یافته به بخش مسابقه اعلام ک ۱۵ بهمن ماه نیز مراسم اختتامیه همراه با اکران عمومی آثار برگزار می شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را به ادرس ساوه. خیابان شریعتی، میدان مادر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان به کدپستی ۹۸۵۷۹-۳۹۱۸۶ ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های تلفن تماس: ۴۲۲۲۳۲۴۰ و ۴۲۲۲۳۲۲۰ با پیش شماره ۰۸۶ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار