در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه کشور فردا تیم فجر شهید سپاسی میزبان تیم داماش گیلان است .
کد خبر: ۱۱۲۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 09 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه کشور ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا تیم فجر شهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم داماش گیلان است .
دراین دیدار شاگردان مهدی رجب‌زاده در تیم فجر شهید سپاسی میزبان تیم تازه دست اولی شده داماش گیلان هستند .
زردپوشان شیرازی در دیدار اول در مسجدسلیمان برابر نفت این شهر تن به شکست یک بر صفر برابر میزبان خود دادند تا علی رغم شایستگی و کسب موقعیت‌های بسیار خوبی که داشتند لیگ را با شکست آغاز کنند. اما فردا یاران فجر شهید سپاسی مترصد این هستند تا در ورزشگاه حافظیه و با حضور تماشاگران خونگرم شیرازی ضمن ارائه یک بازی زیبا به پیروزی و کسب سه امتیاز برابر مهمان خود داماش گیلان دست پیدا کنند.
شیرازی‌ها با مهدی رجب‌زاده مربی جوان شیرازی با جذب بازیکنان جوان و انجام تمرینات منظم و فشرده شده گام به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نهاده اند.
حریف فردای تیم فجر شهید سپاسی تیمی از گیلان خطه سرسبز شمال کشور است . این تیم هفته گذشته در اولین بازی خود برابر مس کرمان تن به شکست ۲ بر یک در ورزشگاه خانگی خود داد و همچون تیم فجر شهید سپاسی لیگ را با شکست آغاز کرده است.
فردا ساعت ۱۸:۳۰ هواداران خونگرم تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با حضور پرشور در ورزشگاه حافظیه با برافراشتن پرچم‌های زرد رنگ و تشویق بی‌امان تیم فجر باعث خواهند شد تا مهدی رجب‌زاده و شاگردانش با انگیزه بیشتر برابر مهمان خود صف‌آرایی نموده و پیروزی دلچسبی را نصیب فوتبال فارس کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار