رئیس جهاد کشاورزی گیلان عنوان کرد؛
کد خبر: ۱۱۲۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 09 September 2023

تابناک/گیلان رئیس جهاد کشاورزی گیلان، از رفع تداخلات ۱۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: برای بیش از ۵۰ هزار هکتار نیز سند صادر شده است.

صالح محمدی در گفت وگو با تابناک گیلان، رفع تداخلات اراضی را در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در راستای تاکید دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم ریاست جمهور، شتاب در رفع تداخلات و سنددار کردن اراضی کشاورزی است که از سوی وزارت جهاد کشاورزی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه ۲۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان گیلان در مرحله اول مشمول طرح رفع تداخلات اراضی شد، تصریح کرد: در حال حاضر رفع تداخل بیش از ۱۸۰ هزار هکتار از اراضی را انجام دادیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تشکیل کارگروه رفع تداخل اراضی در مدیریت های جهاد کشاورزی همه شهرستان ها خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و اقتصاد و دارایی و ثبت اسناد و املاک در این کارگروه ها حضور دارند.

محمدی، با بیان اینکه نظرات کارشناسی کمیته های شهرستانی به کمیسیون رفع تداخلات استان ارجاع داده می شود، گفت: رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس کمیسیون رفع تداخلات بوده و مدیران کل منابع طبیعی و اقتصاد و دارایی و ثبت اسناد و املاک، به عنوان مشاور طرح در این کمیسیون حضور دارند.

وی با اشاره به رسیدگی به تفاسیر عکس های دهه های ۴۰، ۶۰ و ۷۰ و مقایسه آن با وضع موجود و تحویل صورتجلسات به اداره کل ثبت اسناد جهت صدور سند پس از تصمیم گیری نهایی، اضافه کرد: تاکنون برای بیش از ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سند صادر شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار