کد خبر: ۱۱۲۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 10 September 2023

سرپرست فرمانداری رودسر با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی برای هر چه باشکوه تر برگزاری هفته دفاع مقدس گفت:انقلاب ما انقلاب مردمی است مردم در همه صحنه به ویژه دفاع مقدس حضور پررنگ داشتند باید برنامه های دفاع مقدس نیز با مشارکت و محوریت مردم برگزار شود.
به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رودسر؛ دکتر محمد حیدری سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر؛ عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی هر چه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر با اشاره به نقش دفاع مقدس در فرهنگ سازی جامعه اظهار کرد:رزمندگان اسلام با از خودگذشتی ها و ایثارگری های خود، فرهنگ با ارزش ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند و الگوی مناسبی برای جوانان هستند.
وی امنیت و آسایش امروزمان را مدیون خون شهیدان و ایثارگری های آنها خواند و افزود:تفکر مقاومت و ایستادگی برای مردم و بویژه نسل جدید تشریح و تبیین شود تا بدانند امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به اینکه نباید مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرد،تصریح کرد: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس امروز نیز در همه صحنه ها حضور موثر ، سازنده و انقلابی دارند بایستی علاوه بر پاسداشت مقام این عزیزان تلاش کنیم به تناسب موضوع از حضورشان در جلسات مختلف بهره مند و از دیدگاه هایشان استفاده کنیم.
وی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی برای هر چه باشکوه تر برگزاری هفته دفاع مقدس افزود:انقلاب ما انقلاب مردمی است مردم در همه صحنه به ویژه دفاع مقدس حضور پررنگ داشتند باید برنامه های دفاع مقدس نیز با مشارکت و محوریت مردم برگزار شود.
فرماندار رودسر در ادامه از مدیران دستگاه ها خواست تا در جهت تولید محتوا همراه با خلاقیت های نوین برای نهادینه سازی ارزش های دفاع مقدس تلاش داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار