مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه ١١۵ میلیارد تومان از طریق طرح کالابرگ الکترونیک خرید انجام شده است
کد خبر: ۱۱۲۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸ 11 September 2023

مختار احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: سه هزار و ۵٠٠ فروشگاه زنجیره‌ای در استان کرمانشاه به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شدند.

وی افزود: گروه‌های هدف از یازده قلم کالای اساسی دولت بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه نیز آغاز شد.

احمدی اذعان کرد: بر اساس رویکرد جدید دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از خرداد ماه امسال طرح جدید کالابرگ الکترونیک با افزایش ٣٠ درصد رقم یارانه سه دهک اول یعنی دهک (یک الی سه) مبلغ ١٢٠ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

این مسئول تشریح کرد: مبلغ یارانه این افراد از ۴٠٠ هزار تومان به ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد منوط به اینکه حداقل ۵٠ درصد از مبلغ یارانه را در طرح کالابرگ الکترونیک خرید انجام بدهند.

وی ادامه داد: به طور مثال اگر مبلغ ٢٠٠ هزار تومان از مبلغ یارانه را در طرح کالابرگ الکترونیک خرید انجام بدهند مبلغ ١٢٠ هزار تومان به یارانه‌شان اضافه می‌شود.

احمدی بیان کرد: تا کنون در استان کرمانشاه ۵٠ هزار خانوار از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده کردند.

وی عنوان کرد: خرید مردم استان کرمانشاه از طرح کالا برگ الکترونیک در قالب ١٠٨ هزار تراکنش و حدود ١١۵ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۵۴ میلیارد تومان از این مبلغ توسط دولت تأمین اعتبار و پرداخت شده است و هدف از اجرای این طرح تأمین معیشت مردم و سلامت غذایی آن‌ها است.

 

انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار