جانشین انتظامی شهرستان بیرجند گفت: سه تن چوب قاچاق از ۲ دستگاه وانت نیسان در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 11 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین تقی‌زاده روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه "باقران" بیرجند هنگام گشت زنی به ۲ دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، سه تن چوب قاچاق کشف را کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از ۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق باطری خودرو در بیرجند
تقی‌زاده همچنین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران "کلانتری ۱۲" شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه، متهم را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند اظهار داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات لب به اعتراف گشود و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی گفت: در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از این سارق، یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار