رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش مجموعه سپاه به ویژه تیپ ۴۸ فتح در صحنه‌ای خدمت به بهره‌برداران بخش کشاورزی اگرچه در سکوت و پشت صحنه است اما نقشی اساسی و فراموش‌نشدنی است.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 14 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی معتمدی‌پور در مراسم زیارت عاشورا و رحلت پیامبر اکرم (ص) که از سوی حوزه نمایندگی، ولی فقیه و با حضور سردار حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح سپاه، مدیران‌کل و کارمندان ادارات محیط‌زیست، منابع‌طبیعی، دامپزشکی، تعاون روستایی، پشتیبانی دام و مجموعه جهاد کشاورزی اظهار کرد: امروز اگر نگویم که تیپ ۴۸ فتح همواره در کنار ما به کشاورزان و بهره برداران خدمت کرده است، مدیون خواهم بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سیل مانسون را جلوه‌ای از خدمت بی‌منت به آسیب‌دیده‌گان بخش کشاورزی با وارد شدن خسارت چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی دانست و افزود: عملکرد خوب استان در بحران‌های اخیر شاید در ظاهر به اسم جهاد نوشته شود، اما عوامل پشتیبانی، چون سپاه و مجموعه استانداری همواره پر کنار ما هستند.

معتمدی‌پور در ادامه به دو دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب در موضوع فضای مجازی و جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: وقتی رهبری می‌گوید که اگر روزی رهبر نباشم در فضای مجازی فعالیت می‌کنم، تکلیف همه ما مشخص است و باید از هر فرصتی در بیان دستاورد‌های نظام اسلامی استفاده کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امنیت غذایی مهمترین مولفه در هر نوعی از امنیت است و اگر جهاد تبیین مهم است در جهاد کشاورزی خیلی مهم است و البته نباید بیان واقعیات و روشنگری را فقط وظیفه مدیر دستگاه بدانیم بلکه باید همه ما در هر سطحی یک رسانه و یک تبیین‌گر باشیم.

وی روشنگری به موقع و دقیق را در کنار اشاعه آن دو رسالت حیاتی در جهاد کشاورزی خواند و گفت: قرارگاه جهاد تبیین در وزارت جهاد کشاورزی راه‌اندازی شد که فرمانده آن رییس سازمان و دبیر آن نیز سپاه است و تشکیل این قرارگاه نشان از اهمیت این راهبرد مدیریتی در مقابله با جنگ نرم و استحاله فرهنگی دشمن است.

روایتی از نقش بی صدا در مدیریت یک بحران

در سنگر امنیت غذایی در کنار جهاد کشاورزی هستیم

فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم گفت: اگر امروز عده‌ای به دنبال تطهیرسازی رژیم منحوس پهلوی هستند دلیلش این است که ما دستاورد‌ها و خدمات نظام اسلامی را به مردم نمی‌گوییم و بی‌تفاوت هستیم.

سردار حکمتیان اظهار کرد: در عرصه امنیت غذایی در وسط میدان گوش به دهان فرمانده امنیت غذایی این استان هستیم و هر جایی لازم باشد در کنار آقای معتمدی‌پور و همکارانش در جهاد کشاورزی و عرصه مقدس خدمت به کشاورزان و تولید خواهیم بود.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: جهاد کشاورزی روزی در جنگ تحمیلی دوشادوش فرماندهان سپاه جنگیدند و حماسه‌ها آفریدند و امروز در جنگ اقتصادی آن‌ها فرمانده هستند و ما در کنار آن‌ها هستیم.

روایتی از نقش بی صدا در مدیریت یک بحران

سردار حکمتیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش، استراتژی قومیتی و مذهبی را یک راهبرد تاکتیکی دشمن برشمرد و گفت: آن‌ها می‌خواهند با اختلافات قومی و مذهبی، کشور ما را ناامن کنند.
وی تصریح کرد: تیپ ظفرمند ۴۸ فتح روزانه در هزاران کیلومتر از مرز‌های کشور در حال جنگ با تروریست‌ها و تکفیری‌ها و‌گروهک‌ها هستند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورد.
این فرمانده ارشد سپاه ادامه داد: پیام امروز من و همه نظامیان به مردم این است که تا آخرین فشنگ از داشته‌ها و منافع آن‌ها دفاع می‌کنیم و اجازه ناامن شدن جزیره امن ایران را نمی‌دهیم.
سردار حکمتیان خطاب به مردم تصریح کرد: به حدی از اقتدار و امنیت رسیدیم که به شما بگویم با خیال راحت بخوابید و آب در دلتان تکان نخورد؛ آنقدر قوی شدیم که فکر حمله نظامی به سر هیچ کشوری نمی‌زند و این را عملکرد ما در منطقه می‌گوید؛ ما چه در داخل و چه در مرز‌ها و چه در بیرون از مرز‌ها برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب با اقتدار می‌جنگیم و در میدان هستیم.
وی ادامه داد: یادتان رفته که عراق با حمایت ۳۶ کشور با چه اهدافی به خاک ما حمله کرد و در روز‌های ابتدایی جنگ شهر‌های ما و زنان و کودکان ما را محاصره کرد؟ اما امروز ابرقدرت‌ها به ایران التماس می‌کنند؛ آمریکا را خار و ذلیل کردیم نمی‌دانند چه کنند، اگر بروند بی‌آبرو می‌شوند اگر بمانند هم هر روز می‌خورند و‌خار و خفیف می‌شوند.
سردار حکمتیان افزود: دشمنان ما مطمئن هستند که در جنگ سخت نمی‌توانند ضربه‌ای به بزنند و برای همین جنگ با افکار و اعتقادات ما را آغاز و پشت‌بام‌های ما را از ماهواره‌ها و واتساپ و تلگرام و اینستاگرام پر کردند و اهداف خودشان را دنبال می‌کنند و ما باید هوشیار باشیم.
وی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است و نمی‌خوابد، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ناکارآمدی نظام اسلامی را اثبات کند و برای این هدفش از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند، اما تمرکز آن‌ها روی تحریم‌های اقتصادی و تغییر باور‌ها و اعتقادات ماست.
حکمتیان ادامه داد: امروز گفتمان ما گفتمان مقاومت و شعار ما شعار هیهات من الذله و راهبرد ما راهبرد عاشورایی است و یک روز زندگی و حکومت با عزت را بهتر از سال‌ها ذلت می‌دانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار