کد خبر: ۱۱۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 16 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25 25/06/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

امنیت جامعه مرهون خون پاک شهدا و برکت وجود خانواده های آنان است /خدمت پلیس به مردم تکلیف مدارانه است 

سردار مفخمی فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار جمعی از خانواده های شهدا با وی در ستاد انتظامی استان، گفت: امنیت جامعه مرهون خون پاک شهدا و برکت وجود خانواده های آنان است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "حسن مفخمی شهرستانی" امروز پنج شنبه 23 شهریورماه سال 1402 و همزمان با 28 صفر در دیدار جمعی از خانواده های شهدا با وی در دفتر فرماندهی انتظامی استان ضمن تسلیت ایام رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امامان معصوم (ع) گفت: دست بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب کرده اند،

وی اظهار کرد: امنیت امروز جامعه مرهون خون پاک شهدا و به برکت وجود خانواده های آنان است .

سردار مفخمی با ابراز خرسندی از دیدار با خانواده شهدا این دیدار و نشست را افتخاری بزرگ برشمرد و افزود: خون پاک شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده که همه ما مدیون خون این عزیزان هستیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تاکید کرد: ما به عنوان سربازان این نظام و انقلاب باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن به شهادت رسیده اند.

وی ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت خانواده شهدا، اظهار داشت: فرزندان شما نیازمند دعای خیر شما مادران و پدران شهدا در عرصه نظم و امنیت هستند و اگر ما را بعنوان فرزندان خود بدانید در اجرای ماموریت ها هیچ هراسی نداریم و حمایت معنوی شما عزیزان پشتوانه ماست.

سردار مفخمی با بیان اینکه خدمت به مردم و این نظام صرفاً وظیفه مدارانه نیست بلکه تکلیف مدارانه است، افزود: امروز فرزندان شما در فرماندهی انتظامی استان برای ارائه خدمات به مسافران و زائران آقا امام رضا (ع) در جاده ها و شهرها که مسیر تردد زائران است در حال خدمات رسانی هستند .

در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان مازندران پس از استماع صحبت ها و درد و دل های مادران و پدران شهدا بر توجه ویژه به این عزیزان تاکید کرد.

--------------------------------

اعتراف به 38 فقره سرقت احشام در نور 

سردار حسینی جانشین انتظامي استان مازندران گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان نور، سارقان احشام با 38 فقره سرقت دستگير شدند. 

سردار " سید موسی حسینی" در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي سرقت احشام در يکي از روستاهاي توابع شهرستان نور، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسي هاي ميداني، 3 سارق را در حین سرقت شناسايي و با دستور قضائي دستگير کردند.

جانشین انتظامي استان مازندران تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پليس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به 38 فقره سرقت احشام در شهرستان نور اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل واز آنجا روانه زندان شدند.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: پليس قاطعانه با مخلان نظم و آسایش شهروندان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا داريم توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک، موضوع را سريعاً از طريق تماس با شماره تلفن110به پليس اطلاع دهند.

--------------------------------

لندکروز قاچاق با پلاک جعلی در آزاد راه چالوس 

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق با پلاک جعلی به ارزش 150 میلیارد ریال در آزاد راه چالوس تهران با هوشیاری ماموران پلیس راه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ "یداله جهان تاب" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آزادره چالوس تهران در حين کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به سمت تهران به يك دستگاه خودرو سواري لندكروز، مشكوك شده و براي بررسي آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بررسي‌هاي صورت گرفته توسط ماموران پلیس راه مشخص شد، خودروی مورد نظر دارای پلاک و مدارک جعلی می باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران از توقيف اين خودرو و معرفي راننده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي اشاره كرد و گفت: کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را 150میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ "یداله جهان تاب" با اشاره به دستگیری متهم و معرفی آن به مرجع قضائی ، تصريح كرد: پليس در راستاي تامين امنيت مردم و فراهم كردن شرايط سالم اقتصادي در كشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچيان را به صورت ويژه در دستور كار قرار داده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

--------------------------------

کندوان همچنان یکطرفه است، ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران 

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان اعلام کرد: محور کندوان به علت تخلیه بار ترافیکی یکطرفه شد و تردد در جاده‌های مازندران سنگین است. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یداله جهان تاب" در تشریح این خبر گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب سنگین و یک طرفه می باشد، تصریح کرد: تردد در محور هراز در هر دو طرف سنگین است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در محور سوادکوه و کیاسر سنگین گزارش شده است، افزود: همه جاده های کوهستانی مازندران فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند و رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله  وشتاب در رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز یا عبور از شانه‌های خاکی جاده خودداری کنند.

سرهنگ "یداله جهان تاب" در پایان تاکید کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است و مسافران همچنین می‌توانند پیش از سفر با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

--------------------------------

دستگیری سارق در حرکت منازل در ساری 

سرهنگ قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگيري سارق محرک با 2 فقره سرقت منزل در شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی قیصری" در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهرستان ساری، شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و گشت های هدفمند، موفق شدند یکی از سارقان را که با يک دستگاه خودرو جک s5 اقدام به سرقت می کردند را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: ماموران پليس آگاهي استان مازندران با هماهنگی قضائی یکی از سارقان را در استان البرز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان 6 میلیارد ریال برآورد شد، اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت طلاجات از منازل شهروندان ساروی اعتراف کرد.

سرهنگ قیصری در پایان به شهروندان توصیه کرد: در زمان ترک منزل اقدامات ايمني و پيشگيري از سرقت را رعايت كرده و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.  

  --------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 

سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف 2 نیسان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری 11 در مسیر حوزه استحفاظي به دو خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آنها 3 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: رانندگان نیسان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار