سرپرست شرکت گاز کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تعمیرات اساسی و آمادگی‌ بخش‌های مختلف فنی، تأمین گاز پایدار مشترکین در تمامی بخش‌ها در دستور کار است و پیش‌بینی می‌کنیم هیچگونه قطعی گاز حادث نشود.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 17 September 2023

ناصر حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، در خصوص آمادگی برای تامین گاز پایدار در فصل سرما، اظهار کرد: سال گذشته موردی از قطعی گاز هماهنگ نشده با مشترکین مصرف گاز استان کرمانشاه نداشتیم و گاز پایدار مورد نیاز تمامی مشترکین تأمین شد.

وی افزود: امسال هم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با تعمیرات اساسی و آمادگی‌ بخش‌های مختلف فنی تأمین گاز پایدار مشترکین در تمامی بخش‌ها در دستور کار است و پیش‌بینی می‌کنیم هیچگونه قطعی گاز حادث نشود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: این موضوع مستلزم همکاری مشترکین گاز است به این دلیل که از زمستان سال گذشته گازبهای مشترکین به ویژه مشترکین خانگی و صنعتی مطابق قانون بودجه افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به افزایش گازبها، اگر مصرف مشترکین بر اساس الگوی مصرف نباشد هزینه‌های مصرفی آن‌ها افزایش می‌یابد لذا از مشترکین تقاضا داریم به منظور تأمین گاز پایدار تمام مشترکین در کشور و کاهش هزینه‌های خانوار الگوی مصرف را رعایت کنند.

این مسئول ادامه داد: این امر سبب می‌شود بتوانیم سرمایه متعلق به آیندگان را بی‌رویه صرف نکنیم و گاز مورد نیاز مردم و تمام مشترکین خود را تأمین کنیم و هزینه‌های خانوارها هم کاهش می‌یابد.

حسینی بیان کرد: از هم‌اکنون باید تمهیدات لازم برای رعایت الگوی مصرف و مصرف بهینه اندیشیده شود و وسایل گرمایشی مناسب تأمین شود و چنانچه تغییراتی برای ساختمان مورد نیاز است، انجام شود تا گاز مورد نیاز تمام مشترکین را به صورت پایدار تأمین کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار