معاون راهداری کرمانشاه خبر داد؛
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در پنج ماهه سال‌جاری، بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جا به جا شده است.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 19 September 2023

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال‌ جاری تا کنون، سه میلیون و ۹۱۰ هزار تن کالا از استان کرمانشاه جا به جا شده که تعداد حواله صادره ۲۵۲ هزار فقره و بارنامه صادره ۲۴۸ هزار نسخه است.

وی افزود: بیشترین تناژ حمل و نقل کالا مربوط به شهرستان کرمانشاه با جا به جایی ۲ میلیون و ۳۹۱ هزار تن و بیشترین کالای حمل شده مربوط به سیمان فله‌ای با تناژ ۳۹۰ هزار تن است.

احمدی درباره ۱۰ کالای عمده جا به جا شده از استان کرمانشاه گفت: این کالاها شامل سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئيل، خاک معدنی، سنگ سنگبری، پلی اتیلن و کاه است.

وی عنوان کرد: در راستای رسیدگی به تخلفات ثبت شده در سامانه شحباز، ماده یازده تخلفات رانندگان ۱۳۰ مورد، ماده ۱۲ مربوط به تخلفات شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل ۲۲ مورد و ماده ۱۴ رسیدگی به تخلفات ناوگان ۴۸ مورد تخلف برای بررسی به ادارات حقوقی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های محل تخلف ارجاع شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در پایان درباره تعداد رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالای استان کرمانشاه گفت: تعداد کل رانندگان کامیون حمل و نقل کالا ۲۰ هزار و ۴۹۷ نفر، تعداد رانندگان فعال ناوگان وانت باری ۵۹۰ نفر، تعداد ناوگان وانت باری فعال ۲۱ هزار و ۸۲۰ خودرو و تعداد کل ناوگان (کامیون) حمل و نقل کالا برون‌شهری فعال ۱۴ هزار و ۲۶۰ خودرو است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار