رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از برخورد 2 خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق که دچار حریق شده بودند، خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 19 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی، رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ساعت ۰۵و ۴۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی ۲ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در محور خاکی پشت ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان که دچار حریق شده بودند، بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی و آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، ۲ سواری شوتی حامل سوخت قاچاق با یکدیگر برخورد و دچار حریق شدند که بر اثر این حادثه، یک نفر از سرنشینان خودرو‌های شوتی فوت و یک نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، بی احتیاطی و عدم رعایت حق تقدم یکی از خودرو‌های شوتی هنگام گردش به چپ، تشخیص داده شده است؛ تصریح کرد: حمل غیر مجاز سوخت علت حریق خودرو‌ها بوده است.

یک کشته و ۳ مصدوم بر اثر واژگونی در فردوس

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی ادامه داد: ساعت ۱۴ و ۰۳ دقیقه روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور۲۰ کیلومتری فردوس به دیهوک بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند، یک سواری پژو ۴۰۵ واژگون شده است که بر اثر این سانحه رانندگی، یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد و ۳ نفر مصدوم که سریعا با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به این که علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داده شد؛ تصریح کرد: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار