فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۲۹۰ به مرحله اجرا در می آید از برگزاری رژه نیروهای مسلح استان در جوار مسجد جمکران در ۳۱ شهریور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ 20 September 2023

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا موحد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ۲۹۰ عنوان برنامه در استان قم پیش بینی شده که در رده‌های مختلف سپاه، بسیج و برای عموم مردم به مرحله اجرا در می‌آید.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم عنوان داشت: رژه نیروهای مسلح استان قم ساعت ۸ صبح روز ۳۱ شهریورماه همزمان با سراسر کشور در جوار مسجد مقدس جمکران و از باب القبله این مسجد برگزار می‌شود.

سردار موحد با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه هفته دفاع مقدس در استان قم از ۳۱ شهریور ماه بیان داشت: این نمایشگاه در محل در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برپا می‌شود و تا ۶ مهرماه میزبان علاقمندان است.

وی عنوان داشت: در این نمایشگاه برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده که معرفی دستاوردهای جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی، غرفه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، نیروهای مسلح و غرفه هوش مصنوعی جمله آنان است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال بیان داشت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشنواره ملی فیلم مستند ۱۷ و نیز همایش نقش بانوان در دوران دفاع مقدس و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، خدمات دهی در سطح محلات و مساجد و مدارس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سردار موحد ابراز داشت: بهره برداری از ۸ پروژه آبرسانی به روستاهای بخش کهک، افتتاح ۸ واحد برای مددجویان کمیته امداد و منزل برای محرومین از جمله مهمترین پرژوه های محرومیت زدایی است که در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار