نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان افزود : تمامی دشمنان و گروهک های ضد انقلاب سال گذشته برای نابودی و زوال ایران اسلامی هم پیمان شدند اما آنها در برابر مقاومت جمهوری اسلامی و بصیرت مردم با وجود انبوه هجمه ها راه به جایی نبردند و اکنون همان سران کشورها در تلاش برای ایجاد ارتباط با جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵ 21 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار افزود :  با گذشت بیش از ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، آثار و برکات این دفاع همه جانبه را می توان در جبهه های مقاومت منطقه و گروه های آزادی خواه دنیا دید.

وی گفت :  عظمت و اقتدار ایران اسلامی در سایه دفاع مقدس در دنیا مشهود و اثبات شده است و امروز مسلمانان به برکت قدرت ایران و دستاوردهای دفاع مقدس به مقابله با جهان سلطه پرداخته اند.

کریمی تبار ادامه داد : پرچم اسلام توسط جمهوری اسلامی در دنیا به اهتزاز درآمد هرچند که در این راه هزینه های سنگینی هم پرداخت کرد اما جوانان این مرز و بوم با رهبری امام راحل دین مبین اسلام را احیا کردند.

 وی مطرح کرد : ایران به برکت خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با ابرقدرت های جهان به رقابت پرداخته و شکوه عظمت و ثبات ایران باعث ایجاد تزلزل داخلی در رژیم صهیونیستی و حتی افول قدرت آمریکا شده و پیشرفت ایران خواب و آسایش را از آنها گرفته است.

امام جمعه ایلام گفت : دشمنان مخالف احیا و اجرای قوانین اسلامی در کشور هستند و تلاش جهان سلطه این است که مردم ایران را از اوج افتخارات و پیشینه دفاع مقدس پشیمان کند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار