کد خبر: ۱۱۲۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹ 21 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 30/06/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 3 مهر ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)  در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 3 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز از امروز تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 3 مهرماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31  شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  تا ساعت 24 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه یکم، دوم، سوم و چهارم مهر ماه از کرج(میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک  بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز پنج شنبه  30 شهریور ماه و فردا جمعه 31 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم مهر ماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 شهریور ماه و شنبه یک مهرماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد .
سرهنگ جهان تاب به اجرای محدودیت ها تردد در محور فیرزکوه نیز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 30 و 31 شهریورماه از مسیر جنوب به شمال محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر ممنوع می باشد .
وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .
------------------------------------------
امروز تلاش و خدمات پلیس بالاتر از دفاع مقدس است
سردارمهدی سعادتی نماينده مردم شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي و عضو کمیسیون امنیت ملی ضمن تقدیر از از تلاش و خدمات شبانه روزی پلیس درتأمین نظم وامنیت و ایجاد امنیت روانی آن را بالاتر از دفاع مقدس خواند.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار"مهدی سعادتی" نماينده مردم شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جمع کارکنان انتظامی شهرستان بابل از  پلیس به عنوان مظهر اقتدار و مدافعان امنیت یاد کرد .
نماينده مردم شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي، افزود: امروز به فضل الهی و عنایات ائمه معصومین(ع) و تلاش مدافعان امنیت در تمامی عرصه ها مردم ما کاملا امنیت را احساس و از این لحاظ همیشه باید شاکر و سپاسگزار خداوند متعال باشیم .
وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان بابل در برقراری امنیت پایدار تلاش و خدمات پلیس بالاتر را بالاتر از دفاع مقدس دانست.
سردار سعادتی با اشاره به سالگرد اغتشاشات و فتنه  سال گذشته  اظهارداشت: بزرگترین هدف دشمن در جنگ شناختی ایجاد و نهادینه کردن حس ناامیدی و یاس در بین مردم است و جهاد تبیین راهکاری اساسی در برابر جنگ شناختی دشمن است.
وی جنگ کنونی دشمن را جنگ شناختی و ادراکی اعلام کرد و افزود: دشمن خاکریز فکر مردم را هدف قرار داده و به فکر اعتماد زدایی، قداست زدایی، بصیرت زدایی و ناکارآمد نمایی نظام جمهوری اسلامی است، اما مردم ما با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری و بصیرت این هدف و توطئه را به یاس و ناامیدی دشمن تبدیل کرده اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حساسیت و اهمیت ماموریت های انتظامی و اینکه زحمات و تلاش های کارکنان مجموعه انتظامی از همه ارگان ها و سازمان ها به مراتب بیشتر است، گفت :پلیس نقش اثر گذاری را در تامین امنیت عمومی و بستر سازی برای ارتقاء امنیت داخلی ایفا می کند، به طوری که امروز فراجا توانسته جایگاه بسیار خوبی در میان مردم و شهروندان داشته باشد و با مجاهدت های شبانه روزی خود امنیت پایدار را در جامعه محقق سازد.
نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با ارزیابی مطلوب امنیت حاکم بر شهرستان بیان داشت: تلاش و مجاهدت کارکنان انتظامی با مدیریت فرماندهی مردمی، بسیجی، انقلابی و همیشه پای کار است.
 سعادتی در خاتمه گفت: تحریم فرمانده انتظامی شهرستان بابل ازسوی غرب نیز گویای همین مساله است و البته حمایت مسئولان از ماموریت های فراجا و مشارکت اجتماعی با پلیس ضرورتی اجتناب ناپذیر در دستیابی به امنیت و آرامش است
------------------------------------------
جذب فارغ التحصيلان گروه پزشکي و پيراپزشکي در فراجا
معاونت بهداد فراجا به منظور تامین کادر درمانی خود از بین فارغ التحصیلان گروه پزشکي و پيراپزشکي داوطلب مرد می پذیرد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، معاونت بهداشت، امداد و درمان فراجا در اطلاعیه ای اعلام نموده ،به منظور تامين کادر درمان مورد نياز در بيمارستان ها و مراکز درماني خود از بین فارغ التحصیلان گروه پزشکي و پيراپزشکي داوطلب مرد می پذیرد .
در این اطلاعیه آمده است: فارغ التحصيلان و يا دانشجويان در حال تحصيل گروه هاي پزشکي ، پرستاري و بهياري که برابر آئین نامه های استخدامی دارای شرایط لازم می باشند می توانند به مدیریت گزینش و استخدام استان و یا مراکز درمانی فراجا در انتظامی شهرستان ها مراجعه کنند .
دواوطلبان گرامی در صورت داشتن هرگونه ابهام می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 21825722  با پیش شماره 011 تماس حاصل نمايند .
------------------------------------------
انهدام باند حرفه ای سرقت احشام و اماکن دولتی در ساری
سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام باند حرفه ای سرقت احشام و اماکن دولتی در شهرستان ساری خبر داد.
سرهنگ"علی قیصری" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پي وقوع چندین فقره سرقت احشام و اماکن دولتی در روستاه های بالادست شهرستان ساری، رسيدگي به موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وي افزود: در این راستا کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، با انجام یک ماه تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی با بررسی صحنه جرم و اقدامات علمی، فنی و اطلاعاتی موفق شدند باند 5 نفره ای از سارقان احشام و اماکن را شناسایی، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به این که متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده پلیس، تاکنون به 3 فقره سرقت احشام و اماکن اعتراف کردند و مقادیری قابل توجهی اموال مسروقه از آنها کشف شد، تصریح کرد: تحقیقات جهت کشف سرقت های احتمالی دیگر متهمان و تکمیل پرونده کماکان ادامه دارد و هر 5 متهم روانه زندان شهرستان ساری شدند.
سرهنگ قیصری اظهار داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد سرقت هایی که توسط این سارقان صورت گرفته از اماکن و دامداری های با ضریب پایین امنیتی بوده، لذا به دامداران و صاحبان احشام توصیه می شود نسبت به مقاوم سازي،ارتقاء حفاظت فيزيكي و استفاده از تجهيزات ضدسرقت در محل نگهداري دام ها اقدام كنند تا شاهد وقوع اين گونه سرقت ها نباشيم و موارد مشکوک را از طریق110به پلیس اطلاع رسانی نمایند.
------------------------------------------
نیسان سافاری 30 میلیاردی قاچاق در کلاردشت
سرهنگ مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقيف خودروی نیسان سافاری قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: ماموران پليس آگاهی حين گشت‌زني در يكي از خيابان‌هاي شهرستان به يك دستگاه خودروی نیسان سافاری كه در حال تردد بود مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت عنوان داشت: در بررسي اوليه و استعلام از سامانه پليس مشخص شد پلاک خودرو و موتور جعلی و فاقد اصالت بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.
سرهنگ اکبرنژاد با بيان اينكه راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، تصریح کرد: برابر نظر كارشناسان مربوطه ارزش این خودرو، 30 میلیارد ريال برآورد شده است.
------------------------------------------
آرایشگر سارق در نکا به دام پلیس افتاد
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری آرایشگر زنان که طلا و زیور آلات مشتریان خود را به طرز ماهرانه و حرفه ای سرقت می کرد، خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان زن به مراجع انتظامی مبنی بر سرقت و یا مفقود شدن طلاجات و زیور آلات آنان، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و با توجه به مفقود شدن طلاجات شاکیان پرونده پس از حضور آرایشکر زن و همراه وی در منازل آنان، ماموران به این دو زن مظنون و با اخذ دستور قضایی متهم را دستگیر کردند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت طلاجات مشتریان خود با شگردی خاص و متبحرانه و در حین انجام کار اعتراف کرد.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به 6 فقره سرقت از مشتریان خود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد،به شهر وندان توصیه کرد مراقب شگرد های شیادان باشند و هر فرد غریبه ای را تحت عنوان آرایشگر، تعمیر کار و مامور ارگان های مختلف به منازل راه ندهند و بعد از شناسایی و مشاهده کارت شناسایی اجازه ورود دهند.
------------------------------------------
کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
سرهنگ عبداله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف به یک خودروی کامیون خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی چهار دانگه ( کیاسر ) در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی کامیون حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار