استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: تلاش دشمنان برای نفوذ در مدارس کشور بی نتیجه ماند و امروز هیچ اعتنایی به دسیسه‌های آن‌ها نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ 23 September 2023
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس استان با عنوان زنگ مقاومت که در مدرسه شاهد علامه مجلسی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردمی که دانش، علم و قدرت نداشته باشند با هر سابقه تاریخی ذلیل می‌شوند، ما وارث کشوری هستیم که بیش از ٢ هزار سال پیش پادشاهان حکیمی داشته که عهدنامه آن‌ها از بسیاری عهدنامه های سازمان ملل پیشرفته‌تر است. 
 
استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور افتخارآمیز مسئولین کشور در سازمان ملل تصریح کرد: مسئولین ما با حضور در سازمان ملل از کرامت ملت ایران دفاع کرده و بیش از سه هزار و ۵٠٠ لوح ارزشمند تاریخی دوره هخامنشی را که ٩٠ سال در آمریکا به گروگان گرفته شده بود، بازگرداندند.
 
وی با بیان اینکه پس از قدرتمند شدن توانستیم بخشی از تاریخ خود را پس بگیریم، خاطرنشان کرد: باید با علم و دانش قوی شویم و اداره کشور و استان هم به قوی شدن ما بستگی دارد لذا از بین دختران و پسران دانش آموز کرمانشاهی باید دانشمندان، اندیشمندان و فرهیختگانی به جهان معرفی شوند که افتخارات کشور را ادامه دهند. 
 
صحرایی با بیان اینکه دشمنان ما از نگران کردن دانش‌آموزان در محیط مدرسه دست بر نداشتند، افزود: این دشمنان از هر فرصتی استفاده کردند که مدارس آرام نباشند و این بدترین نوع دشمنی است آن‌ها که جرئت مقابله با نیروی نظامی کشور را نداشتند سعی بر نفوذ در مدارس ایران اسلامی با دسیسه داشتند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار