جمعی از تشکلهای مطالبه گرو سمن های حقوق شهروندی خراسان رضوی و مشهد در بیانیه‌ای خواستار شدند:
جمعی از تشکلهای مطالبه گرو سمن های حقوق شهروندی خراسان رضوی و مشهد در بیانیه‌ای در بیانیه سرگشاده‌ای خواستار بررسی مجددصلاحیت کاندیداهای انتخابات صنف پوشاک شدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 24 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، متن کامل این بیانیه سرگشاده خطاب به استاندار خراسان رضوی و دادستان مشهد مقدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الذین ان مکناهم فی الارض...و امروا بالمعروف و نهوا عن المنکر و لله عاقبه الامور
استاندارمحترم جناب آقای نظری
دادستان محترم جناب آقای درودی
سلام علیکم
باوجود تأثیرگذاری گسترده ی حوزه ی مد و لباس در فرهنگ و اهمیت ویژه ی آن، متاسفانه اخیراً شاهد تکرار تجربه ی تأسف بار انتخابات بانوان آرایشگر و خیاط زنانه در تایید صلاحیت نادرست برخی کاندیداها و عدم توجه به سابقه و خط مشی کنونی آنان در اتحادیه پوشاک هستیم. فروش البسه نامتعارف مانند شلوار کوتاه و پاره، مانتو های زاپ دار، لباسهای منقوش به تصاویرنامتعارف، استفاده از دختران ایرانی برای تبلیغ کالاهای خود و... ازجمله تخلفات ایشان است.
افرادی که خود فریفته‌ی فرهنگ منحط غربند و درصفحات شخصی و کاری خود بی‌محابا این نوع پوشش وفرهنگ فاسد را ترویج میکنند، چگونه شایستگی مدیریت ۱۱۰۰۰واحد صنفی را دارند که به‌عنوان کاندیدای انتخابات تایید و معرفی شده‌اند؟
آیا آسیبهای اجتماعی که از ناحیه‌ی اینگونه بی اعتنایی‌ها و عدم نظارت‌ها متحمل شده‌ایم برای دقت در گزینش افراد صالح و مصلح کافی نیست؟
ما مردم انقلابی مشهد، بار دیگر در کمال تأسف از کم‌کاری کمیته تطبیق و کمیسیون نظارت بر اتاق اصناف استان و مسئولین مربوطه و با رصدتخلفات برخی کاندیدای انتخابات صنف پوشاک، خواستار بررسی مجددصلاحیت کاندیداهای این صنف برای انتخابات ۴ مهرماه هستیم.
درضمن درخواست داریم افراد کمیسیون نظارت، خصوصا نماینده مطلع تام‌الاختیار استانداری را که مسبب این تایید صلاحیت های نادرست هستند، به‌دلیل ترک فعل به مردم معرفی، محاکمه و مجازات شوند تا بار دیگر شاهد ادامه و تکرار این روند نباشیم.
جمعی ازتشکلهای مطالبه گروسمن های حقوق شهروندی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار