امام جمعه موقت بیرجند گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی دشمن با همه توان به میدان آمد و ایرانیان جان برکف مقابل او ایستادگی کردند که باید این برهه برجسته و مهم کشور را همواره الگو قرار دهیم.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 25 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هرچه دشمنان بیشتر نقشه می‌کشند تا در مقابل اسلام صف آرایی کنند، بیشتر شکست می‌خورند.
وی افزود: در مقابل دشمنان مؤمنان حقیقی، کسانی که حقیقت اسلام را درک کرده اند هستند.

وی گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی دشمن با تمام توان به میدان آمد و ایرانیان جان برکف مقابل او ایستادگی کردند که باید این برهه برجسته و مهم کشور را همواره الگو خود قرار دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه دشمن اساس انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بود تصریح کرد: جنگ‌ها به طور ممو بین اختلافات دو کشور پیش می‌آید، اما هشت سال دفاع مقدس در ایران بین ما و تمام دنیا از بلوک شرق تا اروپائیان و آمریکا رقم خورد.

حجت الاسلام نوفرستی ادامه داد: ایران افتخار دارد که در آن جنگ نابرابر به کمک خداوند بر سکوی پیروزی بایستد و نیروی اسلام را به رخ جهانیان بکشد.

خطیب جمعه بیرجند اضافه کرد: نیرو‌های نظامی با فرماندهی امام خمینی (ره) و احساس تکلیف مردم یک پارچه برای دفاع از کشور حاضر شدند و این هنر اسلام و رهبران الهی است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به سفر رییس جمهور به نیویورک و شرکت در ۷۸ امین نشست مجمع سالیانه سازمان ملل گفت: رئیس جمهور توانست دیپلماسی اقتدار را به خوبی نشان دهد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار