مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: اتباع خارجی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) حداکثر تا ۱۴ مهرماه فرصت دارند که منازل مسکونی و واحد‌های صنعتی این محدوده را تخلیه کنند.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 25 September 2023

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: بهرنگ قربانی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز اظهار کرد: اتباع خارجی ساکن در منطقه ۸ شهرداری شیراز و اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) حداکثر تا ۱۴ مهرماه فرصت دارند که نسبت به تخلیه منازل مسکونی و واحد‌های صنعتی این محدوده اقدام کنند.

او با بیان اینکه در صورت تخلیه نکردن منازل و واحد‌های مسکونی برابر مصوبه شورای تامین اقدام خواهد شد، ادامه داد: کارفرمایان مالکان منازل و مشاوران املاک باید تا تاریخ اعلام شده نسبت به فسخ تمام قرارداد‌های منعقده و استرداد وجه اقدام کنند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تبعه خارجی شاغل یا ساکن در محدوده منطقه ۸ شهرداری، این افراد دستگیر و از کشور طرد خواهند شد.

او گفت: بر اساس آخرین آمار، هم اینک ۳۵۸ هزار اتباع افغانی در فارس حضور دارند که از این تعداد حدود ۱۲۰ هزار نفر پارسال وارد این استان شدند.

در پی دومین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ سکونت اتباع بیگانه در محدوده اطراف این حرم مطهر ممنوع اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار