رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از برگزاری آیین مهر پاک به منظور آموزش به دانش‌آموزان خبر داد و گفت: این مراسم برای نخستین بار در مدارس کرج برگزار شد وبه همین منظور سه شنبه‌های آموزشی طراحی و اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ 26 September 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمدرضا خسروی گفت: آیین مهرپاک برای نخستین بار با استقبال خوب دانش‌آموزان در مدارس محله شاهین ویلا برگزار شد.

وی افزود: باتوجه به استقبال دانش‌آموزان و مدارس از اجرای این آیین مقرر شد برنامه سه شنبه‌های آموزشی با هدف فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از مبدا به صورت هفتگی در مدارس کلانشهر کرج برگزار شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: در این مراسم زنگ مهرپاک نواخته شد و انتخاب سفیران مدیریت پسماند در مدارس نیز از دیگر اقداماتی است که توسط این مجموعه انجام شد..

خسروی، بابیان این که برنامه‌های تشویقی برای دانش‌آموزان مدنظر قرار گرفته است، یادآورشد: مسابقاتی پیرامون مسائل حوزه مدیریت پسماند با هدف؛ «آموزش تفکیک زباله از مبدا به دانش‌آموزان» طراحی و به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.

به گفته وی، توزیع بروشور و کیسه‌های پارچه‌ای از دیگر اقدامات این آیین بود که با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار