رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری سارقان محموله ترانزیتی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 26 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد آدینه لو، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله ترانزیتی پارچه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: با اقدامات گسترده فنی و تلاش شبانه‌روزی کاراگاهان مشخص شد یک باند چهار نفره از سارقان در پوشش مامور یک دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال داده اند.
وی تصریح کرد با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های پیرامونی مسیر حرکت کشنده رصد و در کمتر از یک هفته مشخصات چهار سارق حرفه‌ای با سوابق متعدد کیفری محرز شد.
آدینه‌لو عنوان کرد: با احراز هویت سارقان محل اختفای کشنده و محموله پارچه در یک منزل متروکه در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه چهار سارق به همراه یک قبضه سلاح، یک حلقه دستبند پلیس و یک عدد پلاک جعلی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله ترانزیتی ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده که با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمین دستگیر شده تحویل مقام قضائی شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار