کد خبر: ۱۱۲۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱ 27 September 2023

اگر از خود می‌پرسید که چرا همچنان به خرید دفتر و کاغذ نیاز داریم، باید بگوییم این روزها که زمان زیادی را صرف استفاده از موبایل و لپ‌تاپ‌‌مان می‌کنیم، جای شگفتی دارد که دست‌هایمان توان این را داشته باشند تا به یاد آورند که چگونه کار دیگری جز تایپ کردن و حرکت انگشت بر صفحه‌ی موبایل و تبلت را انجام دهند. مسئله اما اینجاست که تمام آن خیره شدن‌ها به صفحه نمایش می تواند بر خلاقیت ما تأثیری منفی بگذارد. بنابراین جای تعجب نیست که متخصصان حوزه خلاقیت تشویق به استفاده از ابزار فیزیکی و ملموس و به کارگیری حس لامسه می‌کنند.

دفتر: ابزاری که می‌تواند یادگیری را بهتر کند؛

خرید لوازم تحریر زیبا و جذاب و استفادۀ روزمره از آن‌ها می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای درگیر شدنِ مجدد با جهان فیزیکی و راه‌اندازی مجدد قوه‌ی تخیل باشد. به علاوه، حتی نیازی به خرج کردن پول زیادی برای تزیین میز خود با محصولات پرزرق و برق و لاکچری ندارید. برخی از جذاب‌ترین انواع دفتر و لوازم تحریر می‌توانند به طرز شگفت‌انگیزی دارای قیمت مناسب و کارکردی مطلوب باشند، اگر بدانید برای یافتن‌شان کجا را باید جستجو کرد.

فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران یکی از کامل‌ترین و متنوع‌ترین فروشگاه‌های عرضه محصولات نوشتاری و لوازم تحریر نظیر انواع کاغذ در سایزهای مختلف، دفتر پلنر و دفتر برنامه ریزی، دفتر بولت ژورنال، دفتر نقاشی و طراحی، دفتر فانتزی و دفتر سیمی، دفتر مشق و دفتر مدرسه، دفتر خاطرات، دفتر زبان و همچنین انواع دفترچه یادداشت و لگال پد است که علاوه بر توجه به سلایق گوناگون، محصولات مورد نیاز تمام سنین و کابران را نیز یک‌جا گرد هم آورده است.

دفتر زبان:

برای ثبت فعالیت‌های مربوط به یادگیری یک زبان خارجی همواره به انواع دفتر زبان و دفتر لغت نیاز داریم. استفاده از دفتر زبان و دفتر لغت به شما کمک می‌کند تا در فرآیند یادگیری زبان پیشرفت و بهبود خود را مشاهده کنید. در دفتر زبان و دفتر لغت می‌توانید لغات جدید، عبارات، قواعد گرامری، مکالمات نمونه، تمرینات و هرآنچه که در رابطه با یادگیری زبان مورد نیاز است، ثبت کنید.

ایجاد یک دفتر زبان و دفتر لغت مرتب و سازماندهی شده به شما کمک می‌کند تا پیشرفت خود را بهتر بسنجید و نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. همچنین، با مرور مستمر دفتر زبان خود می‌توانید لغات و مطالب یادگرفته شده را تثبیت کنید.

به کمک انواع دفتر زبان می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند نوشتن دیکته، حل تمرینات، ایجاد مکالمات متعدد، نوشتن جملات نمونه و غیره استفاده کنید. یک دفتر زبان می‌تواند به یک منبع مرجع و یادداشت‌برداری موثر برای یادگیری زبان تبدیل شود.

برندهایی مانند پاپکو (Papco)، سم (s.a.m) و دات نوت (Dotnote) در طول سال‌های مختلف، با عرضۀ محصولات خود در حوزه نوشت افزار، بالاخص دفتر زبان، کلاسور و کاغذ، توانسته‌اند اعتماد قشر وسیعی از مخاطبان و مصرف‌کنندگان را به دست بیاورند.

دفتر: ابزاری که می‌تواند یادگیری را بهتر کند؛

خرید دفترچه یادداشت: ابزاری برای افزایش بهره‌وری و خلاقیت

دفترچه یادداشت ابزاری کاربردی است که می‌توانید از آن برای دسترسی سریع به داده‌های از پیش ثبت شده، ثبت ایده‌های نو، پیگیری اهداف و برنامه‌ها، ثبت خاطرات، ثبت سفرنامه‌ها ، نکته برداری، درج لغات زبان، نوشتن سوالات، یادآوری کارها، یادداشت شعر یا متون محبوب، ثبت مشاهدات، ثبت لیست خرید، برنامه‌های روزانه، قرار ملاقات‌ها و هر آن چه که می‌خواهید به‌خاطر بسپارید استفاده کنید.

دفترچه یادداشت شما می‌تواند شخصی و منحصر به فرد باشد و نیز می‌توانید آن را منطبق بر سلیقه‌تان با استیکرها، رنگ‌ها، تصاویر، نقاشی‌ها، نشانه‌ها و… مزین سازید.

دفترچه یادداشت همچنین به شما کمک می‌کند تا خلاقانه‌تر فکر و عمل کرده، بهتر یاد بگیرید، نیازهای خود را مدیریت و اهداف خود را دقیقتر دنبال کنید. دفترچه یادداشت یک همراه قابل اعتماد برای زندگی شماست که در مدیریت زمان و دسترسی به منابع متنی‌تان، یاری‌رسان شما خواهد بود.

دفترچه یادداشت فانتزی:

به دفترچه هایی که طرح‌ها و الگوهای جذاب و انتزاعی دارند، “دفترچه یادداشت فانتزی” گفته می‌شود. دفترچه یادداشت فانتزی عموما با طرح‌ها، تم‌ها و رنگ‌های جذاب و شاد طراحی می‌شود و معمولا برای کودکان، دانش‌آموزان و دانشجویانی مناسب است که علاقه دارند از دفترچه های خاص و متفاوت استفاده کنند. برخی از انواع دفترچه یادداشت فانتزی با کاراکترهای محبوب انیمیشن، فیلم یا کارتون طراحی می‌شوند و برخی هم با طرح‌های انتزاعی وهنری برگرفته از طبیعت، فضا و …

دفتر طراحی و نقاشی

از قدیم گفته‌اند پشت هر شاهکاری، همواره یک طرحِ اولیه نهفته است. تاریخِ خلاقیت مملو از داستان‌هایی است که ثابت می‌دارند دفتر طراحی ابزاری ضروری برای دانش آموزان و هنرمندان جهت فراهم آمدنِ عرصه‌ی بیانِ هنریِ ایشان است.

دفتر طراحی ابزاری است که هر فرد خلاق برای آن که به ایده‌هایش نمودی بیرونی دهد، نیازش دارد. فرقی نمی‌کند که این ایده‌ها در راستای انجام پروژه‌ای خاص باشد که روی آن کار می‌کند یا بارقه‌هایی شهودی و برآمده از انتزاع.

دفتر طراحی می‌تواند با شما در هر جا، هر موقعیت و هر زمان همراه بوده و آماده باشد تا ایده‌های شما را به نقوش و طرح‌هایی قابل رویت بدل سازد.

دفتر طراحی (sketchbook) دفتری با صفحات خالی برای طراحی و نقاشی در اندازه و طرح‌های مختلف است و غالباً توسط دانش آموزان، هنرجویان و هنرمندان برای طراحی یا نقاشی به عنوان بخشی از فرآیند خلاقانه‌شان استفاده می‌شود.

دفتر طراحی ابزاری ارزشمند برای ثبت امور پژوهشی، یادداشت برداری و نشانگری تاریخی جهت رویتِ پیشروی مهارت‌های فردیِ یک هنرمند است. داشتنِ عادتی منظم و مستمر در نه تنها مهارت‌های طراحی و نقاشی شما را بهبود می‌بخشد، بلکه امکانی برای تجربه‌ی سبک‌های مختلف در این حوزه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

دفتر: ابزاری که می‌تواند یادگیری را بهتر کند؛

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران:

تنوع محصول و برند:

در این فروشگاه معتبر، از برترین انواع برند لوازم تحریر داخلی و خارجی بهره‌مند خواهید شد. از نام‌های معروف مانند فابر کاستل، استدلر، پنتر، زبرا، اشنایدر تا مپد و اونر؛ همگی با مجموعه‌ای از بهترین محصولاتشان در اینجا حضور دارند. شما به راحتی می‌توانید بین این برندها گردش کنید و خریدی شگفت‌انگیز را آغاز کنید.

ارسال فوری سفارشات:

با خدمات ارسال فوری سفارشات فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، می‌توانید سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. شما با اطمینان می‌توانید بدون هیچ تردیدی، انتظار دسترسی به خرید لوازم تحریر تخفیف دار، در کوتاه‌ترین زمان ممکن را داشته باشید. شهر کتاب پاسداران، هر لحظه را به عنوان مهم‌ترین و با ارزش‌ترین لحظه می‌داند و هر سفارشی را به سرعت به درب منزل شما ارسال می‌کند.

تضمین اصالت کالا و رضایت شما با ضمانت بازگشت کالا:

یک مفهوم مهم که همیشه در ذهن مشتریان وجود دارد، رضایت از خرید خود است. شما هنگام خرید از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران، به عنوان یک مشتری محترم، از ضمانتی محکم برخوردار خواهید بود. اینجا، به کیفیت محصولات و خدمات ارائه‌شده اعتماد دارند و به همین دلیل، در صورت نیاز به تغییر یا بازگشت کالا، آماده‌اند تا خواسته‌ی شما را برآورده کنند.

تخفیف و جشنواره:

با انتخاب و خرید لوازم تحریر و محصولات نوشت افزاری خود از فروشگاه آنلاین شهر کتاب پاسداران از تخفیف برخوردار خواهید شد. این فروشگاه با برگزاری جشنواره‌و ارائه تخفیف دائمی روی محصولات خود امکان یک خرید ارزان و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار