مشاوره برای طلاب ضرورت دارد اینکه هر مدرسه‌ای یک مشاور داشته باشد، قوت و ضعف‌های پرونده هر طلبه را تشخیص بدهد و پیشگیری‌های لازم را انجام بدهد، امروز مشاوره یک اصل است.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴ 28 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مشاوره برای طلاب ضرورت دارد هر مدرسه‌ای یک مشاور داشته باشد تا نقاط قوت و ضعف هر طلبه را با تشکیل پرونده تشخیص داده و اقدامات لازم و پیشگیرانه انجام شود.

بر اساس این گزارش گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در آئین افتتاح دوره تخصصی مشاوره اسلامی در حوزه امام علی (ع) ساری، اظهار کرد: مفاهیم واژگانی که ما داشتیم متناسب زمان، توسعه پیدا می‌کند، امام (ره) فرمودند ما تا خودمان را اصلاح نکنیم نمی‌توانیم کشور را اصلاح کنیم‌.

وی افزود: فلسفه قیام امام مهدی (عج) این است که انسان‌های صالح روی کار بیایند، انسان صالح ۵۰۰ سال پیش شاخصه‌هایی داشت امروز هم اگر بگوئیم فرد صالح چه کسی است قطعا شاخصه‌های روانشناختی دارد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مفهوم صلاح و صالح متناسب با زمان توسعه پیدا کرده است، تصریح کرد: راهکارهایی برای انجام تست شخصیت وجود دارد؛ اینکه این انسان در بحران‌ها چطور تصمیم می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مشاوره برای طلاب ضرورت دارد اینکه هر مدرسه‌ای یک مشاور داشته باشد، قوت و ضعف‌های پرونده هر طلبه را تشخیص بدهد و پیشگیری‌های لازم را انجام بدهد، امروز مشاوره یک اصل است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار