استان ایلام در سیاست های گردشگری بخصوص گردشگر مذهبی با توجه به بحث تردد زوار ایرانی و عراقی و همچنین کاروان های راهیان نور، استانی با اهمیت است.
کد خبر: ۱۱۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 17 October 2015
مرتضی رحمانی موحد روز جمعه در سفر به استان ایلام از مجتمع تفریحی توریستی نشمیل سرابله در شهرستان چرداول و همچنین پایانه مرزی مهران بازدید کرد.
وی در حاشیه بازدید از مجتمع تفریحی نشمیل اظهار کرد: استان ایلام در سیاست های گردشگری بخصوص گردشگر مذهبی با توجه به بحث تردد زوار ایرانی و عراقی و همچنین کاروان های راهیان نور، استانی با اهمیت است.
رحمانی موحد افزود: در چارچوب این سیاست ها، توسعه و پیشرفت بخش های زیرساختی گردشگری و ایجاد مکان هایی که با حجم بالای تردد و رفت آمد زوار متناسب باشد، اهمیت زیادی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد با توسعه و فراهم شدن امکانات و ساماندهی زیرساخت ها، ساخت مجتمع های تفریحی و توریستی بتواند در تکمیل چرخه خدمات رسانی به صنعت گردشگری و سفر در این استان کمک کند.
این مقام مسئول در خصوص ساخت مجتمع رفاهی و تفریحی نشمیل در سرابله یادآور شد: این اماکن نقش مهمی در توسعه و رونق گردشگری در کشور دارند و ساخت این مجتمع ابتکار ارزنده ای است که می تواند رونق گردشگری استان ایلام را به همراه داشته باشد.
رحمانی موحد تاکید کرد: این مجتمع می تواند به افزایش زیرساخت های اقامتی و ایجاد جاذبه های ماندگاری سفر به این استان منجر شود.
به گزارش تابناک ایلام ، مجتمع تفریحی توریستی نشمیل سرابله شامل اماکن اقامتی، پذیرایی و محلی برای معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان ایلام است که همگی از محورهای رونق گردشگری محسوب می شوند.
برای ساخت مجتمع تفریحی توریستی نشمیل سرابله، 60 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی به منظور ساماندهی زیرساخت های ورودی گردشگر در مرز بین المللی مهران و بازدید از ظرفیت های گردشگری به استان ایلام سفر کرده است.
بازدید از پایانه مرزی مهران و دیدار با استاندار ایلام از دیگر برنامه های سفر دو روزه رحمانی موحد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار