استاندار فارس با بیان اینکه راه اندازی مجدد این کارخانه را خبری نوید بخش برای مردم این شهرستان دانست و گفت: لازم است حرکت صنایع فارس برای رفع موانع و رونق تولید پر شتاب تر گردد و اقدامات دستگاه های اجرایی در این پروژه، نشان دهنده حرکت مثبت و نوید بخش رونق مناسب این کارخانه است.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 30 September 2023

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی استانداری فارس: محمدهادی ایمانیه در بازدید از کارخانه قند شهرستان رستم اظهار کرد: متأسفانه این مجموعه تولیدی، ۱۵سال است که در تولید دچار مشکل شده و تقریبا از ۱۰سال قبل بصورت کامل و صددرصدی تعطیل شده است.

وی افزود: احیای مجدد این کارخانه می‌تواند بیش از ۲۰۰شغل، ایجاد کند؛ آن هم در منطقه‌ای که کمتربرخوردار است و کارخانه و صنعت قابل‌توجهی در آن مستقر نیست.

ایمانیه ادامه داد: با همت همکاران استانی و شهرستانی، حمایت‌های بسیار خوب امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین پشتیبانی بسیار خوب هیأت حمایت از صنایع، امیدواریم طی روزهای آینده با تأمین شکر خام، فاز اول این کارخانه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: به شرط همراهی و حمایت بیش از پیش هیأت حمایت از صنایع، این ظرفیت در کارخانه وجود دارد که تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از فاز دوم و استفاده از چغندر برای تولید شکر خام باشیم.


ایمانیه راه اندازی مجدد این کارخانه را خبری نوید بخش برای مردم این شهرستان دانست و گفت: لازم است حرکت صنایع فارس برای رفع موانع و رونق تولید پر شتاب تر گردد و اقدامات دستگاه های اجرایی در این پروژه، نشان دهنده حرکت مثبت و نوید بخش رونق مناسب این کارخانه است.

بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث ۶۴تختخوابی

وی در بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث ۶۴تختخوابی گفت:احداث بیمارستان یکی از مطالبات و خواسته های اصلی مردم این شهرستان از بدو تاسیس بوده که با همت همکاران خودم در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اقدامات جهادی این خواسته، جامه عمل پوشید.

استاندار فارس ادامه داد: برخی از تجهیزات این بیمارستان مستقر شده و باقیمانده آن نیز در روزهای آینده مستقر می شود؛ در فاز اول تعدادی از نیروی انسانی مشغول به خدمت می شوند و مابقی پرسنل نیز در آزمون استخدامی سال جاری جذب و بکارگیری خواهند شد.

شهرستان رستم به مرکزیت شهر مصیری در غرب استان فارس است و فاصله آن تا شیراز حدود ۱۴۰ کیلومتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار