نماینده شیراز در مجلس با تاکید براینکه نظر رهبر انقلاب باید برای همه فصل‌الخطاب باشد، گفت: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که مصوبه مجلس برای بی‌اعتبار کردن اسناد قولنامه‌ای در پیچ و خم‌های اداری معطل بماند و تایید آن مشمول گذر زمان شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 02 October 2023

تابناک فارس به نقل از تسنیم:جعفر قادری نماینده شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از به تاخیر افتادن تایید مصوبه مجلس درباره بی اعتبار کردن اسناد قولنامه ای در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: مجلس با مصوبه خود مبنی بر الزام به ثبت معاملات اموال غیرمنقول تصریح دارد که معاملات قولنامه‌ای بواسطه اینکه منشأ بسیاری از درگیری‌ها، تنش‌ها و تخلفات است، باید سریعاً بی‌اعتبار شود.

 

وی افزود: وقتی که رهبر انقلاب صراحتاً درباره بی‌اعتبار کردن اسناد قولنامه‌ای اظهار نظر کرده‌اند، دیگر مشخیص نیست که علت تعلل‌ها در مسیر تبدیل شدن این مصوبه به قانون چیست؟ به اعتقاد ما زمانی که رهبر انقلاب نظر صریحی درباره موضوعی می‌دهند، این نظر باید برای همه فصل الخطاب باشد.

قادری با تاکید بر اینکه "به هیچ عنوان پذیرفته نیست که این مصوبه در پیچ و خم های اداری معطل بماند و تایید آن مشمول گذر زمان شود" خاطرنشان کرد: مجلس در نشست هایی که با سران قوا و مجمع تشخیص مصلحت نظام دارد حتما پیگیر تسریع در روند قانونی تایید مصوبه مجلس برای بی اعتبار کردن اسناد قولنامه ای خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار