فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی سرقت یک دستگاه پژو پارس در محدوده غرب مشهد، پرونده‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل و تحقیقات برای کشف خودرو و شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 04 October 2023

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ احمد نگهبان، اظهار داشت: در پی سرقت یک دستگاه پژو پارس در محدوده غرب شهر مشهد، پرونده‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل و تحقیقات برای کشف خودرو و شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد پس از چند شبانه‌روز خودرو مسروقه را در محدوده بولوار طبرسی‌ شمالی ردزنی و با کنترل نامحسوس محل تردد خودرو پژو پارس مسروقه، سرانجام خودرو را مشاهده و در اقدامی غافل‌گیرانه و ضربتی راننده‌اش را دستگیر کردند.

نگهبان تصریح کرد: متهم 37 ساله در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به خرید خودرو پژو پارس از دو نفر از دوستانش اعتراف کرد. در ادامه این عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی متهمان اصلی پرونده که اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند را با قرار صوری به مشهد کشاندند و با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در محدوده چهارراه مقدم طبرسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این عملیات یک دستگاه پژو 405 سند نمره شده که 28 تیرماه در شهر مشهد به سرقت رفته و سارقان شماره شاسی و شماره موتور آن را سنگ گرفته و دستکوب بود کشف و در بازرسی از خودرو دو عدد شاه کلید خودرو، لوازم سند نمره کاری شامل چرخ‌سنگ، سنگ فرز، دلر و پرچ پلاک کشف کردند.

وی عنوان کرد: مال‌خر خودرو پژوپارس، فروشنده پوشاک است و مدتی در سایت دیوار آگهی‌های فروش خودرو را دنبال می‌کرده است. در این میان شاگردش موضوع خرید خودرو‌های سند نمره شده را به وی پیشنهاد می‌دهد و شاگرد مغازه با همدستی یکی از دوستانش که فردی سابقه‌دار در سرقت خودرو و سند نمره کاری است از کرمانشاه به مشهد دعوت و پس از سرقت پژوپارس، خودرو را به مال‌خر تحویل می‌دهند و قرار بوده که در فرصتی دیگر خودرو پارس را سند نمره کنند که مال‌خر توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به دام می‌افتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار