معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ارتقا کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی و فرهنگی در مدارس استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 04 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان بویرحمد با موضوع ( طرح سپهر و دانش و معرفت )برای سال تحصیلی جدید با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک نماینده محترم ولی فقیه در سپاه فتح استان ، عزت خواه مدیر کل آموزش و پرورش استان و دبیقی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و دلشاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست که مربیان ،معاونان پرورشی و مدیران مدارس شهرستان بویراحمد حضور داشتند گفت: این دوره در محورهای خبری ، مهارت های برگزاری جلسات گفتمان دینی و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی ، مخاطب شناسی و روش های مهارت های ارتباطی برگزار در سطح استان برگزار می شود.
حجت الله دبیقی با بیان اینکه این محورها در قالب طرح سپهر دانش و معرفت و با هدف آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی حوزه پرورشی و فرهنگی درحال برگزاری است بیان کرد: برنامه های جانبی دیگری تا پانزدهم مهرماه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در این طرح شهرستانها و مناطق استان به ۳ قطب تقسیم بندی شده است گفت:این دوره ویژه قطب یک که شامل شهرستان های سردسیری است برگزار شد وبزودی در مناطق گرمسیری نیز برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار