فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف محموله ۲۰۰ هزار عددی قرص روانگردان "ترامادول" و دستگیری فرد متخلف در ایست و بازرسی پلیس شهرستان زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴ 06 October 2023

به گزارش تابناک از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: ماموران پاسگاه «کوله سنگی» شهرستان زاهدان در قالب طرح مقابله‌ای با قاچاق کالا و هرگونه فعالیت‌های خارج از شبکه قانون، یک دستگاه خودروی ایسوزو را در محور مواصلاتی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حرکات مشکوک و تناقض‌گویی راننده در پرسش‌های کنترلی ماموران، پلیس در بررسی نهایی از این خودرو بالغ بر 200 هزار عدد قرص روانگردان قاچاق از نوع «ترامادول» کشف کرد.

وی از توقیف خودرو و دستگیری فرد متخلف  پس از هماهنگی لازم قانونی خبر داد و از عموم شهروندان خواست برای سلامت و ارتقاء بهداشت روان جامعه در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی افراد، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 2 تن آرد احتکاری در سیستان

سرهنگ حسینعلی کریمی امین نیز اظهار داشت: ماموران  پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با همکاری نیروهای پلیس شهرستان زهک از توابع منطقه سیستان در شمال استان در بازرسی از یک نانوایی در این شهرستان، بیش از 2 هزار کیلوگرم آرد احتکاری کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. برابر نظر کارشناسان ارزش بار مکشوفه چهارصد میلیون ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار