مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از کل متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل ۲۸ هزار متقاضی واریز وجه اولیه را انجام دادند و برای ۳۲ هزار متقاضی تأمین زمین را انجام دادیم.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ 07 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، محبوب حیدری امروز در جلسه شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: اساس سیاست وزارت راه و شهرسازی برای اجرای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل از بین ۱۱۸هزار ثبت نامی، مشخصات ۴۱هزار و ۱۲۵نفر واجد شرایط و صلاحیت تشخیص داده شد تا به تأیید نهایی برسند که از این تعداد ۲۸ هزار متقاضی واریز وجه اولیه ۴۰ میلیونی را انجام دادند و ما برای ۳۲ هزار متقاضی تأمین زمین را انجام دادیم.

وی افزود: عملیات اجرایی ۲۲ هزار واحد در اردبیل و سایر شهرستان‌ها آغاز شده که ۱۰هزار واحد در مرحله فوندانسیون و مابقی در سایر مراحل اجرایی است که این پروژه‌ها در شهر اردبیل در سه سایت، اندیشه به تعداد سه هزار واحد، شهید سلیمانی به تعداد ۱۴ هزار و۲۲۰ واحد و شهرک شهید خراسانی به تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به انعقاد قرارداد بانکی هشت هزار متقاضی و واریز بخشی از مبالغ تصریح کرد: تاکنون ۱۲هزار و ۲۲۷واحد نهضت ملی مسکن در استان به بانک‌های عامل معرفی شده که در قالب بافت فرسوده، خودمالکی و پروژه‌های احداثی نهضت ملی مسکن بانک‌های عامل موظف هستند پرداخت تسهیلات را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند.

حیدری یادآور شد: تکمیل این پروژه‌ها را با اولویت ضرورت دارد و امیدواریم هر چه سریع‌تر و تا پایان دولت سیزدهم طرح‌های نهضت ملی مسکن به سرانجام برسد.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار