رئیس اداره حفاظت محیط زیست بجنورد گفت: یکی از واحد‌های آلاینده شهرستان بجنورد که به علت آلایندگی زیست محیطی و عدم توجه به اخطارهای این اداره هیچ اقدامی در جهت رفع آلایندگی انجام نداده بود تا رفع نواقص واحد پلمپ گردید.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 07 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حمید فخرانی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست بجنورد اظهارکرد: یکی از واحد‌های آلاینده شهرستان بجنورد که به علت آلایندگی زیست محیطی و عدم توجه به اخطار‌های این اداره هیچ اقدامی در جهت رفع آلایندگی انجام نداده بود و در سالیان اخیر همواره در لیست صنایع آلاینده استان قرار داشته است، تا رفع نواقص واحد پلمپ گردید.

وی گفت: با توجه به اینکه حمایت از کلیه واحد‌های صنعتی از اولویت‌های اداره حفاظت محیط زیست می‌باشد لذا به کلیه واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی سطح شهرستان توصیه می‌گردد تا نسبت به رفع آلایندگی واحد در اسرع وقت اقدام نمایند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بجنورد با اشاره به اینکه تمام صنایع و واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی توسط کارشناسان محیط زیست پایش شده و به واحد‌های آلاینده اخطاریه داده می‌شود، افزود: در صورت بی‌توجهی به ابلاغیه‌های صادره از سوی واحدها، برخورد قاطع و قانونی با مدیران واحد‌های متخلف صورت می‌پذیرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار