مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای رزکان استان البرز با اشاره به نخستین بازی تیم فوتبال این باشگاه در مقابل تیم ساری که عصر امروز در باشگاه انقلاب کرج برگزار می شود، گفت: شهدای رزکان با تمام قدرت وارد زمین خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 09 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» حمید کریمی با بیان اینکه تیم فوتبال شهدای رزکان همچنان در البرز باقی ماند، افزود: این تیم به دلیل بی عدالتی هایی که در فصل های گذشته شاهد بود درصدد کوج به شیراز برآمد اما به دلیل درخواست های مکرر مردم و جوانان استان البرز، شهدای رزکان همچنان در این استان ماندگار شد.

وی گفت: به تازگی تصمیم گرفته شد تا تیم شهدای زرکان البرز بماند و طی ۱۰ روز گذشته با ۱۰ نفر از بهترین بازیکنان فصول گذشته تیم قرارداد بستیم .

کریمی درخصوص بازی امروز مقابل تیم فوتبال ساری اظهار کرد: به رغم اینکه امروز رقابتی سخت داریم ولی امیدواریم بازیکنان شهدای رزکان با قدرت جلو بروند و دل مردم استان البرز را شاد کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد بازیکنان شهدای رزکان، البرزی هستند، افزود: کادر فنی و تدارکات این تیم نیز بومی هستند و اگر این تیم از البرز می رفت بیش از ۴۰ نفر از جوانان این استان بیکار می شدند.

داوران عادلانه سوت بزنند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای رزکان استان البرز به دلایل تصمییم گیری برای خروج این تیم از البرز اشاره کرد و یادآور شد: در فصل گذشته حالیکه داماش گیلان به یزد باخته بود اما با اعتراضی که کردند سه امتیاز گرفتند و باعث شد این تیم بالا برود و شهدای رزکان تنزل پیدا کند که اقدامی غیر عادلانه توسط هیات داوران بازی تیم های داماش گیلان و یزد صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امیدواریم قضاوت داوران در فصل جاری در نهایت عدالت باشد، گفت: در۲ فصل گذشته از داوری ضربه های زیادی خوردیم و از رییس کمیته داوران و رییس فدراسیون فوتبال می خواهیم که عدالت را اجرا کنند و عادلانه سوت بزنند.

کریمی افزود: باشگاه شهدای رزکان یک مجموعه خصوصی است و ۲ سال است که به لب مرز صعود لیگ برتر می رسد و امیدواریم امسال حقی از این تیم ضایع نشود.

تیم شهدای رزکان در۲ فصل گذشته در لیگ یک کشور قرار داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار