رئیس جمهور گفت: دولت با بهره گیری از ظرفیت‌های فارس در بخش‌های مختلف، تلاش می‌کند مشکلات این استان برطرف و عقب ماندگی‌ها جبران شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ 12 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس جمهور با استقبال آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، ایمانیه استاندار فارس و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صبح پنج شنبه وارد فرودگاه شهید آیت اله شهید دستغیب شیراز شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به شیراز گفت: در سفر نخست دولت سیزدهم به استان فارس و شهر شیراز به سبب شیوع کرونا، دیدار‌های مردمی آنچنان که باید میسر نشد و در این سفر شرایط متفاوت شده و امکان حضور در میان قشر‌های مختلف و سرکشی به طرح‌هایی که در دور اول سفر تصویب شده و اطلاع از میزان پیشرفت طرح‌ها فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: برخی طرح‌هایی که در دور اول سفر، تصویب شد پیشرفت‌های خوبی داشته است و برخی طرح‌ها نیز در دست انجام است که با جدیت دنبال می‌شود و قصد داریم به بخش‌های مختلف سرکشی کنیم.

او استان فارس را دیار علم، فرهنگ، ادب و هنر و دارالعلم و نیز قطب سلامت، گردشگری، کشاورزی و قطب معدن نامید و تصریح کرد: در استان فارس با این ظرفیت‌ها می‌توان کار‌های بسیاری انجام داد و دولت تلاش کرده است که مشکلات این استان برطرف و عقب ماندگی‌ها جبران شود.

رئیس جمهور، با ادای احترام به شهدای عالیقدر، مفاخر، جانبازان و ایثارگران استان فارس اظهار امیدواری کرد بتوان در دو روز سفر هیات دولت به فارس، با برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده است به مشکلات استان فارس رسیدگی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار